TOP

原帖由 7古6 於 2008-11-11 11:42 發表
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ight=%2B7%E5%8F%A46


咁恐怖@@?
而家會唔會好左呀

TOP

岩岩都係3仔出左 速度都ok  當然  2張圖係暫時見到最高速  多數都維持係 DL 60~80KB  UL 34~70KB左右  一般上網都夠用
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 特警仔 於 2008-11-11 15:17 發表
岩岩都係3仔出左 速度都ok  當然  2張圖係暫時見到最高速  多數都維持係 DL 60~80KB  UL 34~70KB左右  一般上網都夠用

你的plan details係點嫁?
諗住今日出

TOP

原帖由 ballj 於 2008-11-10 22:33 發表
自己用緊328easyplus,
問佢可唔可以補返D單變188又唔得
而家諗緊開多張卡~~

因為188 + 98 + 12 + 12 都係310~
仲有隻hsdpa手指送~


似我唸法喎.....

TOP

好似好抵咁wo

TOP

我都想出
剛打去問
佢話要預繳

E169 - $980
E180 - $1280

2個都係24個月合約

TOP

係咪有d c hing話 唔洗預繳???

TOP

原帖由 hn3221 於 2008-11-11 01:54 發表

我本來都想出POST講下3仔隻手指,我都係同你個PLAN一樣,速度比我想像中好,有D C兄就講到好差,我初初靠部DIAMON+BT連線,唔穩定又易斷線,...用左手指幾日,真係好穩定好快,...本來用緊3HOME PC,有500M,..而家都做 ...

用多幾日你就知.

TOP

唔洗預繳! 但要24個月合約
頭先出咗,
$188 (7.2 mb 無限上網) +$12 (連接費) + 無出[$28 無限Wi-Fi]
E180 modern 要用自動轉帳,
E169 modern 就唔洗.

個 Sales 第一時間話新客戶先有!!!

TOP