yip_kc 當前離線
進階會員
TOP
kkyau1984 當前離線
中級會員
原帖由 7古6 於 2008-11-11 11:42 發表 http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ight=%2B7%E5%8F%A46
特警仔 當前離線
原帖由 特警仔 於 2008-11-11 15:17 發表 岩岩都係3仔出左 速度都ok 當然 2張圖係暫時見到最高速 多數都維持係 DL 60~80KB UL 34~70KB左右 一般上網都夠用
buddy25 當前離線
原帖由 ballj 於 2008-11-10 22:33 發表 自己用緊328easyplus, 問佢可唔可以補返D單變188又唔得 而家諗緊開多張卡~~ 因為188 + 98 + 12 + 12 都係310~ 仲有隻hsdpa手指送~
hklcf 當前離線
煩人-v-
detsang 當前離線
boy1628 當前離線
原帖由 hn3221 於 2008-11-11 01:54 發表 我本來都想出POST講下3仔隻手指,我都係同你個PLAN一樣,速度比我想像中好,有D C兄就講到好差,我初初靠部DIAMON+BT連線,唔穩定又易斷線,...用左手指幾日,真係好穩定好快,...本來用緊3HOME PC,有500M,..而家都做 ...
ntlsc 當前離線
初級會員