原帖由 De_N_N_iS 於 2008-11-10 22:59 發表

http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b9102260

http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b9127948


方便好多........usb 手指樣最唔方便..
呢隻仲方便
http://hk.f1.page.auctions ...

我跟個隻手指都有7.2Mbps , 可以彎曲
同埋仲跟個microsd reader 當手指..

TOP

原帖由 孔明仔 於 2008-11-10 23:03 發表

我跟個隻手指都有7.2Mbps , 可以彎曲
同埋仲跟個microsd reader 當手指..

當轉部機做 tapelt 就知咩事..

TOP

原帖由 De_N_N_iS 於 2008-11-10 23:04 發表

當轉部機做 tapelt 就知咩事..
兩邊都有usb , 冇事
同埋係tablet

TOP

原帖由 孔明仔 於 2008-11-10 22:09 發表
68蚊一個月 ar ...

ok 唔該晒
咁知唔知有幾多分鐘呀個d?

TOP

原帖由 trex 於 2008-11-9 02:14 發表
我今晚經過,即刻出左,基本$98 (50MB) + $12 MTR 一過就收Max $188 + $12 MTR,同樣係24個月Contract不過SMT要預繳3HK唔洗,手指係HUAWEI E180.... 未試有冇鎖(初步估計應該冇!!! ).... 但係個識員話係7.2Mbps  ...

我本來都想出POST講下3仔隻手指,我都係同你個PLAN一樣,速度比我想像中好,有D C兄就講到好差,我初初靠部DIAMON+BT連線,唔穩定又易斷線,...用左手指幾日,真係好穩定好快,...本來用緊3HOME PC,有500M,..而家都做到188無限,過埋呢張單可以CUT晒D 3HOME PC.....我之前想出PCCW果隻,.但有SIM LOCK,解LOCK又麻煩,索性貴D都用3仔,...可以用到ONE2FREE卡同埋自己張3HOME PC SIM卡,.....始終係收藏有DD麻煩,有時間會改入機裡面,....

TOP

原帖由 rhkl 於 2008-11-10 18:35 發表

用藍芽應該唔足速度

是呀。速度得番 2.1 MB,但上網都 OK ,我估很少人會用 HSDPA 來 bt 掛!

TOP

原帖由 boy1628 於 2008-11-10 18:37 發表

有幾快?可否同時藍芽上網同時又藍芽聽歌嗎?謝謝

有幾快我無測試過。但感覺每去一個頁都很快就去到,我無試過一邊上網一邊用藍芽聽歌喎!

TOP

原帖由 eddiehkhk 於 2008-11-11 07:27 發表

有幾快我無測試過。但感覺每去一個頁都很快就去到,我無試過一邊上網一邊用藍芽聽歌喎!


係架其實我所需要既速度3HK已經比到我,即係其實就算屋企話6MB寬頻,我都冇用得盡啦... (BT除外.....
)所以只要唔會成日斷線我就OK la....

我覺得SMT都好,但就唔鍾意24個月仲要Lock我手指o羅......

TOP

有無師兄可以試吓用唔用到BT同FTP,如果真係無Block Port,即刻停咗netvigator轉用佢都好!

TOP

我328果個plan試過個BT~正~

TOP