原帖由 trex 於 2008-11-9 02:14 發表 
我今晚經過,即刻出左,基本$98 (50MB) + $12 MTR 一過就收Max $188 + $12 MTR,同樣係24個月Contract不過SMT要預繳3HK唔洗,手指係HUAWEI E180.... 未試有冇鎖(初步估計應該冇!!! ).... 但係個識員話係7.2Mbps ...
我本來都想出POST講下3仔隻手指,我都係同你個PLAN一樣,速度比我想像中好,有D C兄就講到好差,我初初靠部DIAMON+BT連線,唔穩定又易斷線,...用左手指幾日,真係好穩定好快,...本來用緊3HOME PC,有500M,..而家都做到188無限,過埋呢張單可以CUT晒D 3HOME PC.....我之前想出PCCW果隻,.但有SIM LOCK,解LOCK又麻煩,索性貴D都用3仔,...可以用到ONE2FREE卡同埋自己張3HOME PC SIM卡,.....始終係收藏有DD麻煩,有時間會改入機裡面,.... |