我之前見過有個post 話m1
都可以set 行邊條band
係咪得的?

TOP

我之前見過有個post 話m1
都可以set 行邊條band
係咪得的?
黑馬過林 發表於 2018-8-27 21:13



    可以 AT Command

TOP

可以就一定可以,但你要爬下文喇~ 可能要寫script 冇研究過huawei 以我所知有個tool叫 toolbox, 你 ...
ttttingggg 發表於 2018-8-26 18:44



唔該晒師兄, 你用CSL有冇LOAD空氣情況?

TOP

本帖最後由 ttttingggg 於 2018-8-28 10:45 編輯
唔該晒師兄, 你用CSL有冇LOAD空氣情況?
E.K. 發表於 2018-8-28 08:56



    唔會~  但星期六日會DROP到20M左右~ 睇你地區附近D發射站繁唔繁忙啦~

TOP

可以就一定可以,但你要爬下文喇~ 可能要寫script 冇研究過huawei 以我所知有個tool叫 toolbox, 你 ...
ttttingggg 發表於 2018-8-26 18:44


師兄, 買左B525喇, SETTING入面可以鎖B3, B7 BAND但就係冇得揀B40, 爬文搵過 TOOLBOX好似唔SUPPORT B525, 係咪冇得攪喇?

TOP

師兄, 買左B525喇, SETTING入面可以鎖B3, B7 BAND但就係冇得揀B40, 爬文搵過 TOOLBOX好似唔SUPPORT B525, ...
E.K. 發表於 2018-9-1 09:25



    https://youtu.be/9gobOOmWFzs

check the link in description

TOP

總結來講, 用咩4G Router 比較好?
我唔知CSL 同 3HK 支唔支援到...

TOP

總結來講, 用咩4G Router 比較好?
我唔知CSL 同 3HK 支唔支援到...
jpcjpc 發表於 2018-9-2 10:09


最好緊係用 M1

CSL 可以用 M1 澳版 / 港版
3HK 只可以用 M1 港版

TOP

本帖最後由 ssrhws 於 2018-9-2 19:39 編輯

小弟用SMC, 之前用澳水M1,
後來試用了港行M1,
好大驚喜, 結果買了隻比自己,
一隻比女友用, 正到飛起.

隻澳水M1, 放了在家行, 當4G Router用,
同一環境, 同一張Sim咭 (舊SMC任用, 5G限速咭), 同一位置,
快過隻牙石4G-AC68U., DL Speed 最少快10幾MB.

TOP