回覆  emirates

yes~
sasini1 發表於 2014-6-27 23:42


攪唔攪到?

TOP

回覆 100# sasini1

VPN成功!!!
大陆连香港有2M!!

TOP

回覆  sasini1

VPN成功!!!
大陆连香港有2M!!
sasini1 發表於 2014-6-27 23:44



你幫我SET左啦? 咁我要點SET我細老果邊?

TOP

回覆 103# emirates
你细佬用WINDOWS 7?

TOP

回覆  emirates
你细佬用WINDOWS 7?
sasini1 發表於 2014-6-27 23:45



    係  我WIN8  細老WIN7

TOP

回覆 105# emirates

你参考第6版同第7版
有win7 , iphone setting

TOP

回覆  emirates

你参考第6版同第7版
有win7 , iphone setting
sasini1 發表於 2014-6-27 23:47



    使用者名 填咩?你PM我

TOP

回覆 107# emirates
ok

TOP

本帖最後由 sasini1 於 2014-6-27 23:54 編輯

OK 吗?
我呢边ok!!
翻墙成功!!

TOP

OK 吗?
sasini1 發表於 2014-6-27 23:52



  佢剛收線, 試左再打比我, 佢用電腦開到FACEBOOK個網頁

但係手機好似未得 要收左線再試下

TOP