提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 eddiehkhk 於 2008-11-10 18:31 發表
我現在用緊部 3HK 台的3.5G(3.6MB 速度) 電話經 BT 連結部 901 來上網,十分暢順。

有幾快?可否同時藍芽上網同時又藍芽聽歌嗎?謝謝

TOP

原帖由 rhkl 於 2008-11-10 18:35 發表

有無証據?

有朋友用過.

TOP

原帖由 c0232076 於 2008-11-10 18:28 發表

等緊你既執告 周圍行下試下睇下收得好唔好  如多epc 既brother 會感謝你^^

我需要等聽日部NOTEBOOK 回歸自己手度先可測試 .. stay tune

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

頭先係屋企用DESKTOP 連上EPC , 速度反應可以接受 , 不過始終只係停止狀態 , 出到去移動中既時候又可能另一回事.. 聽日拎到部Notebook 既時候試下先

TOP

原帖由 vrb 於 2008-11-10 00:42 發表
今日去出,E180得白色,已定明日黑色有貨便出。
E180 free
WiFi 任用
3G月費$98 + $12 50M用量
50M以上 $188 上限(不用再加 $12)
24個月合約。


我剛剛去問點解要+12 gei?
你係邊間3問嫁?

TOP

原帖由 孔明仔 於 2008-11-10 16:38 發表
岩岩都出左  , 98蚊1個月, 188蚊Maximum 簽24個月, 包HSDPA Modem
本來佢都屈我出2個number , 我唔肯, 講多幾講佢就俾我淨出上網plan

即係個張 sim 只係for 上網?..

TOP

原帖由 孔明仔 於 2008-11-10 16:38 發表
岩岩都出左  , 98蚊1個月, 188蚊Maximum 簽24個月, 包HSDPA Modem
本來佢都屈我出2個number , 我唔肯, 講多幾講佢就俾我淨出上網plan

你$188洗唔洗+$12 tunnel fee?

TOP