EOS5 當前離線
進階會員
原帖由 Yukchi 於 2009-2-23 06:50 發表 同樣2600PRO 仲停留係 8.3
TOP
c_w_ho2002 當前離線
初級會員
michaelwong 當前離線
hklam 當前離線
Moderator
netker888 當前離線
Banned
rico5354 當前離線
ansonhk2048 當前離線
sk2k 當前離線
原帖由 EOS5 於 2009-2-24 02:23 發表 我用2400pro,除8.3比較冇咁衰之外,其它睇HD TVB不出一分鐘必hang機要reboot,因為失敗得太多,完全提唔起勁試9.2.. :x
原帖由 sk2k 於 2009-3-3 00:39 發表 同一條片, 8.11 或之前都係 hang 機., 自 8.12 之後就無再 hang, 不過就 loop 死... 吹脹.....
kaho0808 當前離線
Delay no more!!!