原帖由 Yukchi 於 2009-2-23 06:50 發表

同樣2600PRO   仲停留係 8.3


我用2400pro,除8.3比較冇咁衰之外,其它睇HD TVB不出一分鐘必hang機要reboot,因為失敗得太多,完全提唔起勁試9.2.. :x

TOP

請問點裝!次次都HANG機!及點開硬解!

TOP

Mygica X8506  + Sapphrie HD4670 + TM 3.5 (259)

開TM個陣會係咁閃嚕,但轉下台之後就會無事。唔知點解會咁.....

TOP

其實 9.2 真係一個好 driver
或者係 9.1 太差

尤其用 XP 的人

一些 9.1 & 9.2 @ 4670 的比較:




TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有冇人用左. OK嗎?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 EOS5 於 2009-2-24 02:23 發表


我用2400pro,除8.3比較冇咁衰之外,其它睇HD TVB不出一分鐘必hang機要reboot,因為失敗得太多,完全提唔起勁試9.2.. :x

同一條片, 8.11 或之前都係 hang 機., 自 8.12 之後就無再 hang, 不過就 loop 死...
吹脹.....

TOP

原帖由 sk2k 於 2009-3-3 00:39 發表

同一條片, 8.11 或之前都係 hang 機., 自 8.12 之後就無再 hang, 不過就 loop 死...
吹脹.....


我張 4670 結果同你一樣

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP