原帖由 whisky921212 於 2009-5-14 19:32 發表
你個時又話就黎出,到而家都冇聲氣!

賣街幾个月了....各大影音雜誌都出過評測....
之前d"哥仔想要的SATA 1080p 24 全部落齊...
冇響道再講系費事右比人話賣廣告....為冇聲氣...

TOP

我今日睇過部機!
我睇到兩部 Demo 緊既畫面會鎮!
兩部都有鎮!
c-hing 們你地睇一下,好嘛?

TOP

原帖由 naomi 於 2009-5-14 16:10 發表

我都唔系用Amazepc HT1000...
我部用8635的...有dts-HDMA7.1同TRUE HD7.1


C-hing,
May I know what brand and model no. of STB you are using?
If you like, you may advise by pm. Thanks.

TOP

原帖由 PANGLING 於 2009-5-14 22:01 發表


C-hing,
May I know what brand and model no. of STB you are using?
If you like, you may advise by pm. Thanks.

59樓講左...

P10206451.jpg (152.5 KB)

P10206451.jpg

TOP

回覆 64# 的帖子

邊到有得買?
咩牌子?
咩型號?
價錢呢?
PM please!

TOP

今日出左ssp!!
最平正刀$1250(ht1000),高登有一間賣$1299~

至於試畫面可以去新翼試,專門店$1380~

report就等番其他ching了~

TOP

Better Quality

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我今日都去試過
發現用USB HDD 唔可以用NTFS/Fat32
一定用EXT3
如果唔係READ野會 好慢
有時仲會Read 到HANG機添
所以我最後都係買左MTV-3k返黎穩陣D

TOP

原帖由 回憶是很痛苦 於 2009-5-15 01:43 發表
我今日都去試過
發現用USB HDD 唔可以用NTFS/Fat32
一定用EXT3
如果唔係READ野會 好慢
有時仲會Read 到HANG機添
所以我最後都係買左MTV-3k返黎穩陣D


買左MTV-3k <<<<< 差唔多價點解唔買VD-i dual-tuner plus 160GB HDD?

TOP

原帖由 taifung 於 2009-5-15 02:01 發表


買左MTV-3k  

因為出唔到1080p加未必解到DTS
因為我主要係用黎睇Blu-ray remux

TOP