naomi 當前離線
『ファイナルファンタジーXIV』 ...
特級會員
原帖由 whisky921212 於 2009-5-14 19:32 發表 你個時又話就黎出,到而家都冇聲氣!
TOP
天文台 當前離線
進階會員
PANGLING 當前離線
中級會員
原帖由 naomi 於 2009-5-14 16:10 發表 我都唔系用Amazepc HT1000... 我部用8635的...有dts-HDMA7.1同TRUE HD7.1
原帖由 PANGLING 於 2009-5-14 22:01 發表 C-hing, May I know what brand and model no. of STB you are using? If you like, you may advise by pm. Thanks.
P10206451.jpg (152.5 KB)
下載次數:26
2009-5-14 22:15
whisky921212 當前離線
NeTZoO 當前離線
Coolermama 當前離線
Banned
回憶是很痛苦 當前離線
taifung 當前離線
原帖由 回憶是很痛苦 於 2009-5-15 01:43 發表 我今日都去試過 發現用USB HDD 唔可以用NTFS/Fat32 一定用EXT3 如果唔係READ野會 好慢 有時仲會Read 到HANG機添 所以我最後都係買左MTV-3k返黎穩陣D
原帖由 taifung 於 2009-5-15 02:01 發表 買左MTV-3k