提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 pikcheong 於 2009-5-6 21:23 發表

得, 無問題, 如果過左2日都未有, 咁要提提我.


點解唔教佢地改呀?

[ 本帖最後由 davidleehk 於 2009-5-6 21:36 編輯 ]

TOP

之前我用開v116.02.06,現在上左v116.02.08,發現不論錄影中或錄影完
按HDD制是第一次沒有SHOW返了前錄影中或錄影完的檔案
要去按返TIME RECORD制 在文件列表再選擇所有才會顥示返
前錄影中或錄影完的檔案,再按HDD 才出現晒D檔案
但迎錄影的又沒有SHOW出來,又要按返TIME RECORD制
,吾知是我SET錯野定點 ,但之前用v116.02.06是沒有咁樣的問題

[ 本帖最後由 leewe 於 2009-5-7 02:47 編輯 ]

TOP

原帖由 davidleehk 於 2009-5-6 21:35 發表


點解唔教佢地改呀?

你教啦,你係第一個改,我都係學你咋!

TOP

原帖由 pikcheong 於 2009-5-6 21:01 發表

ACL 唔會再在免費升級

如果想升級要去九龍灣, 都唔止, 仲要俾 $80

如果唔係, 我地都唔會出此下策

亦有消息指, 個邊d 員工有拖人工的情況, 總之:
ACL 生在香港, 汁在香港


$80?
update幾次咪買部新都得?
我諗都係全港首創

真係唔唱衰佢都唔得....

TOP

838,想問新FIRMWARE係咪FIX哂D BUG?

TOP

原帖由 edward1906 於 2009-5-8 21:49 發表
838,想問新FIRMWARE係咪FIX哂D BUG?

同洲oem機FIX左D舊 BUG咪又有新BUG

TOP

回覆 67# 的帖子

The firmware can use in my AR SBS 1000,
(the only difference is the 開機 logo changed to "Eight"

TOP

回覆 64# 的帖子

Please teach us how to change it.

I try 用 Microsoft word 開過個file, 比較過8仔原廠 file,
發覺頭一行 header 由 "DLINFO    COSHIP EIGHT HD838"    改成了 "DLINFO    FORCE_ FORCE_ "

(我的 AR SBS1000是 "DLINFO    COSHIP AR SBS1000 " )

似乎改了後就可變成每個牌子的 OEM機都可用.
有冇師兄研究到係點改 ? 以後可造福人群. Thanks

TOP

原帖由 FT907 於 2009-5-11 00:17 發表
Please teach us how to change it.

I try 用 Microsoft word 開過個file, 比較過8仔原廠 file,
發覺頭一行 header 由 "DLINFO    COSHIP EIGHT HD838"    改成了 "DLINFO    FORCE_ FORCE_ "

(我的 AR SBS1000是  ...


EPC 好多人都識,但呢度唔方便講出黎架,你唔使問喇

TOP