原帖由 心情 於 2008-6-1 14:02 發表
我更新左新板本窒左
影相都會窒幾秒先正常@@


一向如果用 VMR 9 + vmr fix,cap 完圖都會窒一秒的

TOP

原帖由 hklam 於 2008-6-1 15:31 發表


一向如果用 VMR 9 + vmr fix,cap 完圖都會窒一秒的

我直程 cap 唔到圖(VMR 9 + vmr fix)
點算??

TOP

原帖由 HT8280 於 2008-6-1 21:21 發表

我直程 cap 唔到圖(VMR 9 + vmr fix)
點算??


set 左唔用 epg 做 file name 未 ?

TOP

原帖由 hklam 於 2008-6-1 21:23 發表


set 左唔用 epg 做 file name 未 ?

O...let me try~
得左 THX

另問
OSD 字型可以修改嗎??

[ 本帖最後由 HT8280 於 2008-6-1 21:37 編輯 ]

TOP

有無師兄可以再 SHARE 返 DVBVIEWER 3.9.4.0 ? 官網入唔到 DOWNLOAD PAGE,之前放果位師兄條 LINK 又已經唔 WORK,希望有師兄好心幫下手啦,THANKS !

TOP

我想reg 個acc都入唔到官網ga?
><

TOP

原帖由 HT8280 於 2008-6-1 21:32 發表

O...let me try~
得左 THX

另問
OSD 字型可以修改嗎??


修改
C:\Program Files\DVBViewer\OSDSkins\Default\font.xml

TOP

原帖由 hklam 於 2008-6-1 22:45 發表


修改
C:\Program Files\DVBViewer\OSDSkins\Default\font.xml

改好了
OSD 過掃調整改埋做 左:100 右:100
OSD 就會有正常闊度

[ 本帖最後由 HT8280 於 2008-6-1 23:03 編輯 ]

1.jpg (122.76 KB)

1.jpg

2.jpg (99.77 KB)

2.jpg

TOP

原帖由 HT8280 於 2008-6-1 22:59 發表

改好了
OSD 過掃調整改埋做 左:100 右:100
OSD 就會有正常闊度


唔明
你搞左 d 咩 ?

TOP

原帖由 hklam 於 2008-6-1 23:03 發表


唔明
你搞左 d 咩 ?

This....

07.png (89.37 KB)

07.png

TOP