有線固網出既hoy tv仲有另一個問題,就係俾5G干擾到,所以遲早都要轉番去收大氣
via HKEPC Reader for A ...
m92fshing 發表於 2024/4/29 16:17 
屋企用經天線入屋的有線寬頻,所以天線係來自有線。
屋企部電腦有三件數碼電視的 PCI-e 卡及 USB 手指,三件收 31~35、81~85、96、99 都無問題,至於 76~78,有兩件都收得好穩定(用 DVBViewer 時顯示訊號有 6x 尾至 7x %),唯獨是其中一件就收得好差(3x ~ 6x % 頭之間跳來跳去),錄出來會斷下斷下,訊號高時就錄得到,訊號低時就錄不到。
搞到我想預校錄影 Hoy 時要好小心,要睇埋當時還有什麼台正在錄影,估計下輪到錄 Hoy 時會用那一件接收,萬一係輪到用有問題的一件,就要在之前先加多個預校錄影,搶先錄影另一頻道去霸佔有問題的一件,等到錄 Hoy 時可以用到其餘兩件可穩定接收 Hoy 的。
我要錄《尋找喵喵的故事》呀~~~~ |