hklam 當前離線
Moderator
原帖由 dickxdv 於 2008-5-28 20:40 發表 我想問, 如果買左, 幾耐到先收到正式的LICENCE KEY 同可以入MEMBER ZONE 下載軟件及其他PLUGIN
TOP
happly 當前離線
初級會員
sk2k 當前離線
進階會員
原帖由 HT8280 於 2008-5-28 20:29 發表 呢樣我預左~ 點都要比翻d commission 架啦~ add 我 MSN 傾呀(我info 有我MSN.... )
HT8280 當前離線
Inactive Member
原帖由 sk2k 於 2008-5-29 02:04 發表 dvbviewer login 跟 paypal a/c email 架 bor...
心情 當前離線
中級會員
hello012 當前離線
小金井 當前離線
原帖由 hello012 於 2008-5-29 15:00 發表 剛比左錢,入左members area, 但係發覺 3.9.3.26 beta 已經冇左。得番3.2.9.0。死喇,EPG d 中文問題點解決呀? 唔知有冇其他地方可以download 番個 patch ?
porter 當前離線
原帖由 小金井 於 2008-5-29 15:04 發表 官方話呢2日就有新的正式版了, 樂觀的話應該今晚搞掂, 耐心等待下