太遲睇到呢個有趣嘅 Post...
太遲睇到呢個有趣嘅 Post...
#3
其實點解會怕大陸收到……
#27
我見 BBC 同國內 CNR 都有採用 DRM+ 做數碼廣播
不過市場上支援 DRM+ 嘅收音機……好少?
#30
澳門有線同廣星都有以 DVB 制式(即係要用神棒收)嘅電台
但都係廣東嘅電台
日本就經歷咗
數碼廣播 -> 玩完 -> i-dio -> 又玩完 -> AM 補完中繼局 (FM 制式) 變成以 FM 為主
嘅過程
Nihonium 發表於 2023-1-25 00:47 
--因為大陸唔想大陸人咁容易接收外來消息。連臉書youtube都唔比用就知啦。
--DRM+真係未見過有收音機喎,邊度有?網購?
--DVB唔係衛星廣播用嘅咩?用咩神棒可以收呀? 請指教。
--即係日本電台廣播都無數碼?又估唔到喎,日本咁先進都無。電視都搞緊8K咯。 |