太遲睇到呢個有趣嘅 Post...

太遲睇到呢個有趣嘅 Post...

#3
其實點解會怕大陸收到……

#27
我見 BBC 同國內 CNR 都有採用 DRM+ 做數碼廣播
不過市場上支援 DRM+ 嘅收音機……好少?

#30
澳門有線同廣星都有以 DVB 制式(即係要用神棒收)嘅電台
但都係廣東嘅電台

日本就經歷咗
數碼廣播 -> 玩完 -> i-dio -> 又玩完 -> AM 補完中繼局 (FM 制式) 變成以 FM 為主
嘅過程
Nihonium 發表於 2023-1-25 00:47


--因為大陸唔想大陸人咁容易接收外來消息。連臉書youtube都唔比用就知啦。
--DRM+真係未見過有收音機喎,邊度有?網購?
--DVB唔係衛星廣播用嘅咩?用咩神棒可以收呀? 請指教。
--即係日本電台廣播都無數碼?又估唔到喎,日本咁先進都無。電視都搞緊8K咯。

TOP

本帖最後由 kutar_pika 於 2023-1-26 11:33 編輯
--因為大陸唔想大陸人咁容易接收外來消息。連臉書youtube都唔比用就知啦。
--DRM+真係未見過有收音機喎 ...
finfin 發表於 2023-1-26 06:02


單純想講下數碼電台既問題:

數碼廣播先進還先進,但係實際會用既受眾群有幾大,而果班受眾又可唔可以令廣播機構搵到錢,從而推動到電台業肯落本投資數碼電台廣播先?

現實就係本身電台廣播呢個市場係一直萎縮緊既:年輕人而家就算真係想聽電台都寧願用部手機上網聽stream。而老人輩又習慣左用傳統收音機聽死一兩個台,佢地點都好難會特登會為左聽多一兩個台就特登買部貴好多既數碼收音機, 變相數碼廣播既實際受眾其實真係極之有限。

而實際上除左有政令強制廣播電台數碼化果一兩個國家之外,其餘有玩數碼電台既,好多時都同香港當年搞數碼廣播一樣:冇人買數碼收音機搞到冇乜廣告落搭,搞到廣播機構洗濕晒頭(北美好多一開波都好有soundbite下既數碼電台最後唔係變做純網台,就係好似當年DBC咁慢慢畀人陰乾到渣都冇),最後D數碼電台頻道唔係變左純轉播傳統電台,就係廣播公司求其出條stream去loop歌吊命。跟本冇晒投資可言,之後就一路惡性循環落去直到公司捱唔住要搵人頂/交牌。

TOP