diy-apprentice 當前在線
進階會員
加內置風扇好多問題,大把會嘈,機細祇可裝細風扇,風力唔夠,特別係用咗一段時間,又易積麈,好快就玩完 ... tolo2036 發表於 2018-1-26 17:15
TOP
mig33 當前離線
...- .-. ..--- -..- -- --.
回覆 diy-apprentice 有好野,又唔早響,等我尋尋覓覓,一直用8仔 mig33 發表於 2018-1-26 17:19
Splitter.jpg (185.67 KB)
下載次數:112
2018-1-26 17:32
F_Type.jpg (187.88 KB)
下載次數:117
回覆 diy-apprentice 我以為全城最好係八仔 仲有乜好野,快d講 mig33 發表於 2018-1-26 17:36
C-Leung 當前離線
EPC魚樂小隊
YCB 當前離線
中級會員
回覆 YCB 如圖,一入三出 跟機F-type 接頭接線法 mig33 發表於 2018-1-26 17:32
大貧民 當前離線
singkee1 當前離線