提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

RTHK 5 係 AM783,天水圍 FM 92.3 MHz、跑馬地 FM 95.2 MHz、將軍澳 FM 99.4 MHz、屯門及元朗 FM 106.8 M ...
vaio 發表於 2017-9-3 13:16



第三,五同普通話台係跑馬地都有FM。如果個功率可以大d,咁九龍市區都可以收到。
係市區收AM簡直係受罪。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回想第一次聽 DBC 嘅音樂台,啲音色真係比 FM 正好多,好似大班咁講,真係返唔到轉頭架。

結果啲 DAB 收音機買完一架又一架,有大有細有彩屏......點知今日都係局住要返轉頭。

TOP

又可惜  RTHK4 深夜唔再聯播 RTHK3 嘅 Uncle Ray 及爵士樂,反而攞 4 台嘅靚FM 去播 BBC 清談,爵士樂就用 3台 AM 去播。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 vaio 於 2017-9-4 20:16 編輯
回覆  hknewa
    係市區收AM,係收唔到聲音
gpad3 發表於 2017-9-4 15:37


點可能收唔到聲音?
或者你根本就完全唔會聽AM台
係市區收AM簡直係受罪 ...
hknewa 發表於 2017-9-4 15:35


AM最大問題係會有唔同程度干擾
但點都會聽到聲音?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 vaio 於 2017-9-4 20:58 編輯
回覆  vaio


    沙沙聲到根本就無聲音
gpad3 發表於 2017-9-4 20:32


你邊區?住底層?隔離係電掣房/電機房?
全屋都比電器產品包圍?
你收唔到唔代表全香港都收唔到

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP