返工搭巴士 當前離線
中級會員
D 外國大廠出既 DVB 電視可以進軍香港了 同埋維基似係部署可以隨時有需要時加 CHANNEL,如用現有 DMB,就無 ... chue 發表於 2017-7-14 10:52
TOP
cheetah 當前離線
進階會員
回覆 cheetah 咁我估佢真係等689落台前先做嘢,因為即使早提出都冇用,689一定咬住唔批 ... cpk 發表於 2017-7-14 11:34
nikhotch 當前離線
初級會員
lwlbanana 當前離線
tonyfok 當前離線
DVB-T2香港有冇台可以接收? 大陸有冇用呢個制式? via HKEPC Reader for Android lwlbanana 發表於 2017-7-14 13:17
AhRoy 當前離線
但發牌條件要加密 普通DVB電視可以收看嗎? via HKEPC Reader for Android 返工搭巴士 發表於 2017-7-14 12:19
冇 via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone tonyfok 發表於 2017-7-14 13:29
frankfrank 當前離線
polarhei 當前離線
computer1975 當前離線