原帖由 7G 於 2009-5-13 19:16 發表

>但質素始終唔好
話雖如此, 如果你用日版電視, 你唔用呢三部直頭冇得好揀.
講到50轉60Hz, 其他真係冇部好.


一般民用質素都算收貨啦,但如果有得揀o既話,老虎都行native~~~

TOP

原帖由 K_C_ 於 2009-5-14 11:29 發表


一般民用質素都算收貨啦,但如果有得揀o既話,老虎都行native~~~


唔係"民用"係乜野意思? 商用? 軍用?

TOP

我都想出部試、去邊度買?

TOP

計價錢,功能勝過mtv3000
yeah!!!

TOP

於昨天13/5 出左高登新翼睇依部機報告一下
我帶左套 .mkv 720p movie 去試 , 我隻notebook harddisk 用ntfs format , 佢俾我自己駁同試 , 部機可以Brower到D files , 但就play 唔到我D movie 等左1mins 至了(自己彈左出去), 咁我問佢la , 佢話部機 time out , 同唔係咁支援 ntfs , 最好支援係EXT2 format .
至於睇高清電視就唔知好唔好 , 因為佢部LCD TV 差 , 仲有佢地話研究緊將佢地牌子既USB手指插落 WD HD TV 到用喎!

TOP

原帖由 jeffjessie 於 2009-5-14 13:38 發表
於昨天13/5 出左高登新翼睇依部機報告一下
我帶左套 .mkv 720p movie 去試 , 我隻notebook harddisk 用ntfs format , 佢俾我自己駁同試 , 部機可以Brower到D files , 但就play 唔到我D movie 等左1mins 至了(自己彈 ...


下次帶隻FAT32 HDD去試吓

TOP

反而想問,基本接收如可,有互動功能嗎?
穩定嗎?

TOP

原帖由 冷心心 於 2009-5-14 14:13 發表
反而想問,基本接收如可,有互動功能嗎?
穩定嗎?

互動功能暫時無
以後未知

TOP

I heard Sigma 8623 chip used in this AmazePC H1000 doesn't support mkv

TOP

原帖由 thinkpanda 於 2009-5-14 12:06 發表


唔係"民用"係乜野意思? 商用? 軍用?


一般民用=千零蚊又容易買到咁囉........

TOP