提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 VV 於 2022-11-14 21:40 編輯

用錯a/c 回?

TOP

用錯a/c 回?
VV 發表於 2022-11-14 13:38

唔好成日流連水區,以為人人都好似你咁鍾意玩分身。

你係呢版支持DTMB 又冇料backup,就註定要畀人challenge 。

TOP

本帖最後由 VV 於 2022-11-14 22:25 編輯

返泥拿?

無啦啦屈"支持DTMB" 既....

TOP

本帖最後由 wct 於 2022-11-14 15:48 編輯
返泥拿?

無啦啦屈"支持DTMB" 既....
VV 發表於 2022-11-14 14:23

呢度唔係水區,唔好齋講啲冇營養無聊嘢。

TOP

本帖最後由 VV 於 2022-11-15 09:30 編輯

回 wct,  Brainstomer 覆
回 Brainstomer ,  wct 覆

Brainstomer ,  wct 都回

#5 "你既 DTMB全世界得香港"
#31 全世界 =/= 國際化  (中文泥應該好易解)
DTMB現時為中國大陸、香港、澳門和古巴、巴基斯坦、老撾和柬埔寨採用。
(如果計人口使用量加埋, 當然都有咁上下)
#33#34 "無啦啦屈支持DTMB" 如果有証明之前有提出 "支持DTMB", 請指出, 唔好"屈"
(DTMB 對本人只是接收本地電視信號的一個相關制式, 唔存在"支持/唔支持"問題)

(原本想提出閣下 DTMB 採用地方問題姐)

TOP

想問下有冇師兄師姐離開咗香港後繼續用緊magic tv, 屋企人以前會錄開81,85同viutv之類,同埋用緊回看功。 ...
zyrus 發表於 2022-11-12 19:04



係技術泥講, 有朋友咁做, d save檔先入NAS度, 係NAS share (佢話如果直接用M 會lag/hang 咁)

TOP

ching係咪想係英國睇香港台?
如果想係英國睇香港電視就搞個tvheadend server仲好

TOP

DTMB現時為中國大陸、香港、澳門和古巴、巴基斯坦、老撾和柬埔寨採用。
咁你係唔係想搬去柬埔寨/古巴/巴基斯坦住呀!

TOP

只play 不錄

TOP