本帖最後由 chue 於 2017-7-14 10:56 編輯

D 外國大廠出既 DVB 電視可以進軍香港了

同埋維基似係部署可以隨時有需要時加 CHANNEL,如用現有 DMB,就無法靈活調動

TOP

D 外國大廠出既 DVB 電視可以進軍香港了

同埋維基似係部署可以隨時有需要時加 CHANNEL,如用現有 DMB,就無 ...
chue 發表於 2017-7-14 10:52



    最重要係維基本人有無心去攪大﹐同埋仲有幾多人有心有財力去支持維基台。

是旦欠一﹐只會步數碼聲音廣播後塵。

仲未計訊號是否容易入到室內這個問題﹐只要窗口方向唔配合﹐前面有樓檔﹐隨時都係得個吉﹐無得靠公共天線解決此問題。


結論﹐即使維基真係有人力物力有心去做大佢﹐我都係唔多睇好。


前面有人提到﹐不如同巴士公司合作啦﹐又流動﹐又廣泛接觸大眾。
但都要了解是否可達到訊號穩定﹐特別係市區高樓大廈之間穿梭﹐以及郊區道路會唔會行車途中有「死位」(地理因素阻擋訊號)。

TOP

回覆  frankfrank
當時大台威脅會停UTV發射,佢咪焗住轉囉
仲有,幾多年前呀? ...
cpk 發表於 2017-7-13 20:19

如果新聞唔係老作,係上個月港視自己改技術建議用DVB-T2
http://hd.stheadline.com/news/realtime/fin/953988/

TOP

最重要係維基本人有無心去攪大﹐同埋仲有幾多人有心有財力去支持維基台。

是旦欠一﹐只會步數碼聲 ...
peter_chan 發表於 2017-7-14 11:03


又係喎,就好似我呢邊收唔到廣體咁道理

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  frankfrank
咁就奇怪
咁遲先轉,莫非佢仲諗住有希望?
cpk 發表於 2017-7-14 11:14

如果真係港視自己提出代表王生有新諗頭,有心搞

TOP

如果新聞唔係老作,係上個月港視自己改技術建議用DVB-T2
frankfrank 發表於 2017-7-14 11:09

fantv 有牌,但要大廈加channel amp 先得,加 channel amp 都唔知要搞幾耐。

有fantv的前科,港視六月建議用DVB-T2,可以避開channel amp的煩惱,又可以直接廣播,衹要有接收器就睇到。 Android TV 手指有 DTMB 又有 DVB,大量買入,成本可能幾十蚊,免費派一百萬個都係幾千萬,好過用十億買個爛攤子返離,要瘦身裁員的話,會整臭自己個名!   

TOP

如果新聞唔係老作,係上個月港視自己改技術建議用DVB-T2
frankfrank 發表於 2017-7-14 11:09

文中提到 JR 都輸埋之後,...“ 其後通訊辦協助港視更改傳送制式,以在符合規定下提供流動電視服務”...,都有夠好笑。

其實三年前有多,呢個版CHING們已經深入討論過,已經幾乎得出 DVB-T2 唯一結論,唯獨是當時是官商互信問題,三年多後的今天就是時機問題。

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

用賣TV supper 盒,免費換領港視 usb 解碼器! 一舉兩得   

TOP