D 外國大廠出既 DVB 電視可以進軍香港了
同埋維基似係部署可以隨時有需要時加 CHANNEL,如用現有 DMB,就無 ...
chue 發表於 2017-7-14 10:52 
最重要係維基本人有無心去攪大﹐同埋仲有幾多人有心有財力去支持維基台。
是旦欠一﹐只會步數碼聲音廣播後塵。
仲未計訊號是否容易入到室內這個問題﹐只要窗口方向唔配合﹐前面有樓檔﹐隨時都係得個吉﹐無得靠公共天線解決此問題。
結論﹐即使維基真係有人力物力有心去做大佢﹐我都係唔多睇好。
前面有人提到﹐不如同巴士公司合作啦﹐又流動﹐又廣泛接觸大眾。
但都要了解是否可達到訊號穩定﹐特別係市區高樓大廈之間穿梭﹐以及郊區道路會唔會行車途中有「死位」(地理因素阻擋訊號)。 |