hklam 當前離線
Moderator
原帖由 回憶是很痛苦 於 2009-2-21 20:57 發表 如果48XX系列卡又會唔會loop問題出現
TOP
kevinho2006 當前離線
進階會員
原帖由 hklam 於 2009-2-21 20:59 發表 假設接收冇問題 有 loop 問題,就冇爆透明格問題 有爆透明格問題,就冇 loop 問題 48xx 係後者
回憶是很痛苦 當前離線
原帖由 kevinho2006 於 2009-2-21 21:03 發表 請問3650係唔係冇呢D問題
gp01fb 當前離線
原帖由 gp01fb 於 2009-2-21 21:20 發表 我用3870 ... 我本身係透明格.... 但up 左9.2 變左做loop 問題 ....... 比ATI玩死
kirafung 當前離線
thatsok 當前離線
初級會員
原帖由 kevinho2006 於 2009-2-21 21:37 發表 一張張問不如咁問算數 而家有邊張ATI卡係睇高清最好
原帖由 hklam 於 2009-2-21 21:44 發表 個人覺得 46xx 一定冇爆格