原帖由 回憶是很痛苦 於 2009-2-21 20:57 發表

如果48XX系列卡又會唔會loop問題出現


假設接收冇問題
有 loop 問題,就冇爆透明格問題
有爆透明格問題,就冇 loop 問題
48xx 係後者

[ 本帖最後由 hklam 於 2009-2-21 21:00 編輯 ]

TOP

原帖由 hklam 於 2009-2-21 20:59 發表


假設接收冇問題
有 loop 問題,就冇爆透明格問題
有爆透明格問題,就冇 loop 問題
48xx 係後者

請問3650係唔係冇呢D問題

TOP

原帖由 kevinho2006 於 2009-2-21 21:03 發表

請問3650係唔係冇呢D問題

有後者問題~~
PS:我而家用緊~~

TOP

我用3870 ...
我本身係透明格....
但up 左9.2 變左做loop 問題 .......
比ATI玩死

TOP

原帖由 gp01fb 於 2009-2-21 21:20 發表
我用3870 ...
我本身係透明格....
但up 左9.2 變左做loop 問題 .......
比ATI玩死


咁係唔係變左冇透明格 ?

個人覺得 loop 問題易搞過透明格
有 loop 果陣,rebuild graph 一次就解決,同埋唔會持續發生
但透明格相反

TOP

已試 4350
睇得耐會窒左畫
已還原8.12

TOP

一張張問不如咁問算數
而家有邊張ATI卡係睇高清最好

TOP

"高清X戲派"廣告loop得最犀利

TOP

原帖由 kevinho2006 於 2009-2-21 21:37 發表
一張張問不如咁問算數
而家有邊張ATI卡係睇高清最好


個人覺得 46xx
一定冇爆格

[ 本帖最後由 hklam 於 2009-2-21 21:44 編輯 ]

TOP

原帖由 hklam 於 2009-2-21 21:44 發表


個人覺得 46xx
一定冇爆格

我用緊
但係LOOPING呢個問題
真係令人頭痛

[ 本帖最後由 kevinho2006 於 2009-2-21 21:47 編輯 ]

TOP