你點知係死flash?

via HKEPC Reader for Android
m92fshing 發表於 2023-3-29 20:01



會停係開機畫面入唔到系統,之前部SONY第一次死剛好仲係保養期內免費維修,

一年之後再死,問過維修費要千幾蚊就無整了

TOP

會停係開機畫面入唔到系統,之前部SONY第一次死剛好仲係保養期內免費維修,

一年之後再死,問過維修費要千 ...
siukat 發表於 2023-3-30 11:58

Sony野壞得好啱時間,好懷疑入面有timer,一過保養就壞機

via HKEPC Reader for Android

TOP

你點知係死flash?

via HKEPC Reader for Android
m92fshing 發表於 2023-3-29 20:01

一部Topcon未過保用一年死2次。開機有Logo跟住黑畫面(有聲無畫),收機師父話係Software問題。第一次Flash返就得。第二次屈我死Panel,放棄了。應該係Flash唔返,又唔肯換過塊Mainboard俾我!另一部Rasonic開機有Logo,跟住Hang機。10次有一次可正常Startup。Startup到就睇成日都無事。上網Search 有大量人話係死Flash,Flash過就無事。可惜揾唔到相關ROM!網上無人話係電容問題(無問過HKEPC D師兄)。部Topcon對上一部Aiwa又係咁死法,換晒電容都唔得。當時無為意係Flash問題。

via HKEPC Reader for Android

TOP

會停係開機畫面入唔到系統,之前部SONY第一次死剛好仲係保養期內免費維修,

一年之後再死,問過維修費要千 ...
siukat 發表於 2023-3-30 11:58

又係同一問題,死Flash!

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 FT907 於 2023-3-31 17:11 編輯
兩老部 8年 32吋 SONY 背光暗左好多, hdmi 4個壞左2個, 每次話換都比老母鬧嘥錢, 又話大電視會睇壞眼 :give ...
countryboy 發表於 2023-3-28 18:06



    2000年, 我買部29吋  東芝火箭炮 9990元.
相比起而家   啲電視真係平到嘔

TOP

買隻chromecast with google tv電視棒回來,可以幫到你。深水埗350-$380左右到有售。應該可以幫到手

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

係舊機襟用
屋企部Sharp 52吋都係人地唔要送俾我,2011年出產,只係壞左1個HDMI,我有小朋友,個畫面成日食波餅都冇事,部機重成廿幾KG頂得住。最近加左個android盒睇YT同外國台,希望捱得住頂多幾年(波餅)先好壞

TOP