斷就很少斷
白天畫質很糟是真的……
KAgaMi 發表於 2017-6-19 21:21


我以前都用,不過後尾頂唔順個畫質就唔用

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

睇下你鍾唔鍾意睇紀錄片,如果鍾意就ok
man.pong 發表於 2017-6-15 18:17


就係會睇啊,最主要都係想睇紀錄片

TOP

No, need UK vpn and open iPlayer account
normalyan 發表於 2017-6-15 21:26


好似都幾麻煩下,轉左IP再睇片未會好慢

TOP

應該就冇再平啦,我都係簽左$5X,見佢有咁多紀錄片睇都幾正
NOKIDEWAVY 發表於 2017-6-16 16:39


我都覺得可以接受,BBC新聞有時都會睇下

TOP

就係會睇啊,最主要都係想睇紀錄片
laughingman 發表於 2017-6-20 16:12

睇紀錄片,你要嘅應該係NOW先啱,俾多少少有十幾個HD紀錄片台,而Discovery同National Geographic好睇過BBC N倍

TOP