kevin169 當前離線
進階會員
應該係頭位加放大器,家用放大器有2個OUTPUT再分返入屋. 點攞電就另一個問題 ... =amos= 發表於 2016-11-18 23:10
TOP
正路係,公眾天線加放大器,其他位用一開八 splitter 分俾住戶。 忽然收不到,即是有人私自去T多條入自己 ... Joe_Black 發表於 2016-11-18 21:08
CMZ 當前離線
爛頭卒@BF4
billy0301 當前離線
我房嗰條線都好搞嘢, 就咁用咗個幾蚊嘅分線插一分二出, 一邊電腦, 一邊電視 一路都好哋哋兩邊一齊都得 最近 ... CMZ 發表於 2016-11-19 02:01 PM
csk101 當前離線
自家基金經理
長老會員
我房嗰條線都好搞嘢, 就咁用咗個幾蚊嘅分線插一分二出, 一邊電腦, 一邊電視 一路都好哋哋兩邊一齊都得 最近 ... CMZ 發表於 2016-11-19 14:01
999067800 當前離線
初級會員
回覆 kevin169 我都諗緊買第一個 post 第二張圖嗰隻萬視寶,但啲插頭又要轉過晒 求其整個轉插會唔 ... CMZ 發表於 2016-11-19 22:08