應該係頭位加放大器,家用放大器有2個OUTPUT再分返入屋.
點攞電就另一個問題 ...
=amos= 發表於 2016-11-18 23:10


我睇到你呢個答案都唔知好笑定好嬲.

TOP

正路係,公眾天線加放大器,其他位用一開八 splitter 分俾住戶。

忽然收不到,即是有人私自去T多條入自己 ...
Joe_Black 發表於 2016-11-18 21:08


我都係覺得應該有人OVER左.
搶晒D信號.
即係死症啦.

一係就搞大分線位,一係屋內加放大器.

TOP

我房嗰條線都好搞嘢, 就咁用咗個幾蚊嘅分線插一分二出, 一邊電腦, 一邊電視
一路都好哋哋兩邊一齊都得
最近先發現81/99台有時會爆, 甚至無訊號
頭先用電視睇 81, 一路無事, 但一開電腦就嚟料開始爆, 近乎無訊號
電腦嗰邊又OK無事喎, 照計電視冇可能收得差過電腦㗎?

TOP

我房嗰條線都好搞嘢, 就咁用咗個幾蚊嘅分線插一分二出, 一邊電腦, 一邊電視
一路都好哋哋兩邊一齊都得
最近 ...
CMZ 發表於 2016-11-19 02:01 PM


咁機入面仲有放大電路,即係你部電腦個電路好過電視

TOP

在自已家放過D靚線同用分線器

TOP

我房嗰條線都好搞嘢, 就咁用咗個幾蚊嘅分線插一分二出, 一邊電腦, 一邊電視
一路都好哋哋兩邊一齊都得
最近 ...
CMZ 發表於 2016-11-19 14:01


你入屋條線可能差左.
去淘寶買個視貝放大器(有電個隻),一開2個種去取代現有分線器.

我依家屋企就係咁.

TOP

更新一下天線進展.
屋外三條天線繼續都係打交既駁埋一齊後(拆了電阻),
屋企 81及99一樣都睇唔到,82-85 間唔中爆格.

最後在電視前加了放大器就可以收齊所有台.

現時要進行一個天線改善工程.
大家覺得有咩地方可以改工程.
個手拖手要真係搞好佢.

TOP

本帖最後由 CMZ 於 2016-11-19 22:09 編輯

回覆 26# kevin169


    我都諗緊買第一個 post 第二張圖嗰隻萬視寶,但啲插頭又要轉過晒
求其整個轉插會唔會差好多?

TOP

回覆  kevin169


    我都諗緊買第一個 post 第二張圖嗰隻萬視寶,但啲插頭又要轉過晒
求其整個轉插會唔 ...
CMZ 發表於 2016-11-19 22:08

拎返以前隻機頂盒出來就得ga la

TOP

回覆  kevin169


    我都諗緊買第一個 post 第二張圖嗰隻萬視寶,但啲插頭又要轉過晒
求其整個轉插會唔 ...
CMZ 發表於 2016-11-19 22:08


萬視寶放大器
個隻3XX蚊,黑布街.
唔急就唔好買住.
我研究緊視貝D產品.

TOP