hklam 當前離線
Moderator
原帖由 HT8280 於 2009-2-21 17:31 發表 無呀 個 Vista corrupt 左... 裝返 2003 頂住先 好忙無時間裝返 Vista
TOP
ktchan 當前離線
中級會員
原帖由 ktchan 於 2009-2-21 18:36 發表 今次 9.2 好失望 無論用 2400.2600 or 3650 都有looping.仲要係同一時間一齊loop住 9.1 都冇咁樣情況
kevinho2006 當前離線
進階會員
原帖由 hklam 於 2009-2-21 17:35 發表 不停重覆某幾秒內容 要轉台/rebuild graph 解決
{KeViN} 當前離線
sanching 當前離線
初級會員
原帖由 kevinho2006 於 2009-2-21 18:57 發表 原來呢種情況叫LOOPING 而家先知 咁請問用咩版本DRIVER先解決到呢個問題
回憶是很痛苦 當前離線
原帖由 hklam 於 2009-2-21 20:52 發表 冇 driver 解決了呢個問題 唯一解決方法係唔用 HD46xx , 4550 但其他卡會有透明格問題