用咗兩個方法都唔得:
方法1, 連接 NTFS HDD 及 USB HDD (USB docking)  去一部電腦, 直接將檔案由NT ...
FT907 發表於 2025-1-17 10:24



    你方法1 接 NTFS HDD 係用 USB-SATA adapter 定直接底板SATA port?

TOP

你方法1 接 NTFS HDD 係用 USB-SATA adapter 定直接底板SATA port?
chpyeung 發表於 2025-1-17 10:30



    NTFS HDD 係 Buffalo HD LX (圖1)
USB HDD 係用USB-SATA docking (圖2)

Buffalo.jpg

Untitled.jpg

TOP

回覆 12# FT907


    你方法2都唔work, 可能真係代表本來的 buffalo HDD 有問題.  3300D 冇事可能因為你未 access 到有問題位? 但你隻 buffalo 有 hardware encryption 的話, 應該唔可以拆出來抄. 你試下另一隻 HDD 直接底板, 唔好用 docking, 由 buffalo 抄入接咗 PC 的HDD 睇下抄唔抄得晒走啦, 或者至少揾出有問題抄唔到的 files, 將損失減到最少.

TOP

本帖最後由 FT907 於 2025-1-17 13:58 編輯

DELETED 12345678

TOP

回覆  FT907


    你方法2都唔work, 可能真係代表本來的 buffalo HDD 有問題.  3300D 冇事可能因為你未 a ...
chpyeung 發表於 2025-1-17 11:31

另一隻 HDD  (3.5 吋) 不能直接底板, 因為我用notebook,  一定要usb輸入

    note book個hard disk唔夠大呀.一定抄唔曬所有節目
我試過把部分 buffalo 內file, 抄到notebook嘅硬碟   係冇問題喎.
而且個buffalo 喺33000D 嗰度一路用緊幾年   都係正常.

我已經放棄去搞佢, 3300d繼續用buffalo, 睇曬啲節目就算,
而部9100d 我已經買咗另外一個buffalo 2TB ,  用9100d,  format做ext, 由2025年開始所有節目就由9100 D + 新buffalo去錄影.  
(現在兩部機同時運作)

3300d +原有buffalo, 睇曬啲節目之後報3300d就會收埋佢  作為後備機
而個舊buffalo就會, format左佢   作別的用途.

TOP

問問換了新4TB,5400rpm了, 但仍然沒detect hdd, 是否主機IO Error? 用USB HDD 但是同時錄2台, 頂唔頂到?

TOP

問問換了新4TB,5400rpm了, 但仍然沒detect hdd, 是否主機IO Error? 用USB HDD 但是同時錄2台, 頂唔頂到? ...
nu55 發表於 2025-1-18 18:01



   你個 USB HDD, 是否需要外接電源哪種?  如果係外接電源嗰啲    同時錄2台是冇問題.
(detect唔到硬碟    多數係畀唔到電個硬碟   推唔郁佢)

TOP

你個 USB HDD, 是否需要外接電源哪種?  如果係外接電源嗰啲    同時錄2台是冇問題.
(detect唔到硬碟  ...
FT907 發表於 2025-1-20 08:13

所以駁3.5外置hdd

買返嚟就跟火牛

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)

TOP

本帖最後由 nu55 於 2025-1-21 00:25 編輯

買個3.5" 又比了火牛. 是否最簡單, 不害怕沒有電力供應?, 但是知不知道, 裡面3.5"是什麼型號的HDD? WD Blue? Black? Red? CMR/ SMR?

https://www.westerndigital.com/p ... =WDBWLG0040HBK-NESN

TOP

買個3.5" 又比了火牛. 是否最簡單, 不害怕沒有電力供應?, 但是知不知道, 裡面3.5"是什麼型號的HDD? WD Blue ...
nu55 發表於 2025-1-21 00:24

我建議你買wd mybook

其實錄電視就無所謂

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)

TOP