提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

問題 是 廣告 收入!!! 真正 殺 DAB+ 是 不夠 廣告, 啲 廣播員 又 高薪!!
再 加上 政府 想 大攪 5G, 需要  ...
toylet 發表於 2021-2-5 23:25

對呀,聽聞當年梁屍浩嘅月薪高達六位數字,到 DBC 停播後都仲有糧出,直至合約完畢。


via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

美國 2019 打算推動部分 AM 電台數碼化



至於美國 FCC 2019 推動 AM 數碼電台,與 十幾年前的高清 AM 廣 ...
FL2011 發表於 2021-2-2 01:42


HMV864一定同AM 數碼廣播無關,因為當年連數碼廣播都只得RTHK做試播(仲連制式都未決定)。C-Quam記憶中當時無正式引入,因為政府認為同未來嘅數碼廣播重疊。至於有冇用試播方式引入,要其他Ching補充。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

C-QUAM 是 70年代末期美國研發,85年就出現在澳洲,
我90年代去澳洲生活,當時是頭一次見識 AM 是有 ster ...
FL2011 發表於 2021-2-6 00:50


弊在香港嘅廣播政策無咁有遠見呢。當年(好似92-93咁上下)日本AM Stereo開播冇耐,有個phone-in節目剛好講廣播政策同未來發展,果然有人打上去問香港會唔會考慮引入AM Stereo,在席政府官員竟然爆咗句:"乜可以㗎?",攪到即刻DEAD AIR咗幾秒。

TOP

回覆 14# 高登阿伯

CR1 都未算最差音質嘅 FM, 新城兩個 FM 台仲差喎,直頭聲音有壓縮感,好似啲低檔 MP3 一樣。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

北美HD Radio做唔起最重要係因為HD Radio個接收器係有公司申請左專利,搞到D機最基本起碼要三四十蚊美金起跳,而且HD Radio所用技術反而更加容易Jam台。所以到最後無論電台點sell,D人味又係嫌麻煩寧願一係用番模擬收音機又或者上網聽算數。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP