NeTZoO 當前離線
特級會員
師兄,部機話無訊號都同火牛有關嗎? 我部8000D都係話無訊號,我以為tuner問題,反正好少睇免費電視,索性 ... ncyaa 發表於 2020-2-20 21:47
TOP
173 當前離線
進階會員
Since Magic TV office is not open, I may suggest finding a Meanwell 12V power supply at 華輝, need ... wklie 發表於 2020-2-20 23:24
KinChungE 當前在線
長老會員
呢啲火牛喺華輝大約賣幾多錢? via HKEPC Reader for Android 173 發表於 2020-2-21 15:39
ncyaa 當前離線
中級會員
如果隻牛用左over 2-3年 就差不多啦 換隻新既無壞丫,我用7000D 玩左咁耐 都換左幾隻牛了 ,硬碟又死過 而 ... NeTZoO 發表於 2020-2-20 23:31
Vanguard 當前離線
Banned
師兄,我今日去鴨記買咗隻牛,真係收得返啲免費台,真係唔該晒師兄提醒。 因為部8000D之前唔係訊號差窒 ... ncyaa 發表於 2020-2-22 19:20
Magictv正垃圾 咁多年都用D劣質牛比客 都算係黑心商人 Vanguard 發表於 2020-2-22 20:12
師兄想問下你,你喺鴨記邊間買咗邊一隻牛可唔可以講個牌子同埋價錢畀我 via HKEPC Reader for ... 173 發表於 2020-2-22 21:36
梗係跟返樓上官方代表建議去華輝,不過佢12v無4A要買5A,盛惠$134。 ncyaa 發表於 2020-2-22 22:33