都唔明政府仲保留AM做乜
晨早就要轉數碼啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

段頻譜可以用來做乜?

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

政府就係想少啲頻譜可以俾人投得。
當少啲電台電視台,行業間少競爭,電台就唔使咁進取出位,就會少啲民間反對聲音。


via HKEPC Reader for Android

TOP

香港科技倒退都唔係第一次  你睇下UBER就知咩事
tonykee826 發表於 2017-9-3 15:51


新加坡 DAB 一樣收皮,真係科技倒退

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

香港電台第五台都係退步,1989年前係fm廣播,記得fm96.0,之後變成am783,元朗很難收,大約1994年加返106.8,到2004年加天水圍92.3

TOP

回覆  lwlbanana


    數碼電視
gpad3 發表於 2017-9-3 16:52

太概有幾多Mbps?

via HKEPC Reader for Android

TOP

新加坡 DAB 一樣收皮,真係科技倒退
bolixin 發表於 2017-9-3 20:04

新加坡點倒退?

via HKEPC Reader for Android

TOP