一開二如果係8dB係唔同-4dB?
boot 發表於 2016-11-18 15:54

視貝 電視分配器 SB-204E,“衰减少,大概4dB”, 應該可以寫成 -4dB

1.jpg
https://world.tmall.com/item/233 ... 4b18&abbucket=2

上面 3# 視貝 SB-2002B,40 - 1000 MHz,10≤ 插入损耗  ≤13.5dB
Untitled.jpg

TOP

請問自己加放大器是否一定是屋內?

為何只是我家有問題,週邊沒有問題? ...
kevin169 發表於 2016-11-18 08:48 AM


我上次係房署,所以一定加室內,要加比電果d先得

可能你搭落去大家信號一齊弱,只係你睇唔到

TOP

最簡單係買機頂盒,出hdmi比部电视,d讯号會好過tv内置!
一係装室内天線收讯号!
事關我睇你似对弱電一知半解去攪,唔識咪製,攪臭左個source隔离都奶埋就大獲!
攞返以前隻機頂盒出來出tv hdmi重實際!
出邊阿公條source得閒先慢慢念.....

TOP

首先禾不是專業先....
但你可以check到自己條分缐弱,不妨check下隔离或者上層signal係點,有可能有人貪方便係條線借左氣,所以派到你就弱左,如果咁樣係冇得整,但如果check到係零件老化就有得整........
同埋,你tv獨立收唔到幾個台,但第d又收到,我覺得可能係機問題........部機内置唔隐定,如果係零件老化而信号弱,應该一齊弱.......即係好似馬路塞車,大家一齊塞|

TOP

重有一個方法,大廈分層熟於你單位电線房個放大器,check下邊個output最大,就將自己果條同佢交换,敢就攪掂la

TOP

除咕屋外分線問題,第二點就係D線唔靚,條天線要有屏蔽。我試過,屋企內分線一開三,有一條十幾呎去機頂盒,有D台收到有D又冇,剪開條線係冇屏蔽嘅,換過條就收到哂。

TOP

Joe_Black

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

應該係頭位加放大器,家用放大器有2個OUTPUT再分返入屋.
點攞電就另一個問題

TOP

你一個ch.(81,99)唔得,ch35(82-85)就無事.多數係外面入屋企條線有事.
當然最好攞隻錶度度

TOP

全部線頭,尾加返F/RF頭做屏蔽,唔係用一排又死

TOP