好奇問一下,點解唔將大廈閉路電視cctv,整埋係數碼電視頻度?
本身我住公屋.
Makoto 發表於 2016-4-9 11:27 
如何整埋一齊?
頻譜係一樣的﹐都係用同一組﹐不論係模擬廣播﹐數碼廣播﹐CCTV﹐Cable﹐只不過大家用不同的位置(頻譜的高低不同分割)﹐只不過係用不同的廣播制式。
即係講﹐例如 Ch. 62 係 RTHK的單頻網﹐在未有RTHK之前﹐在大廈內部﹐可以用來做 CCTV﹐Cable TV﹐甚至係模擬廣播(re-map去不同頻道)。
當時來講根本沒有任何影響﹐但有 RTHK後﹐在影響最少的情況下﹐RTHK 便要做吸re-mapping去另一條頻道﹐去一條大廈內沒有使用的頻道便可。 |