我住葵涌,今早發現金山發射站冇左81訊號
kingwilliam 發表於 2016-4-2 08:23

但最奇怪係Now解碼器就收到... 轉頭試埋Magic TV先

TOP

已正常

TOP

本帖最後由 kingwilliam 於 2016-4-2 08:43 編輯
我住葵涌,今早發現金山發射站冇左81訊號
kingwilliam 發表於 2016-4-2 08:23


8:41 有返81訊號啦

但奇怪,無線個logo冇左HD

TOP

宜家有番 81 99台

TOP

但奇怪,無線個logo冇左HD
kingwilliam 發表於 2016-4-2 08:42 AM

昨日起LOGO冇左HD

TOP

搞左一朝原來大家都係咁, 以為自己問題
hinball 發表於 2016-4-2 08:20


咦.. 我到而家都仲係收唔到.. 上水區有冇人係咁?

TOP

有冇 rescan 過?
雖然理論上應該唔關事

TOP

上水區收唔x2

TOP

我宜家全部台睇唔到!

TOP

昨日起LOGO冇左HD
rickycheng78 發表於 2016-4-2 08:46 AM

可能冇HD

TOP