有冇Netflix 4K咁多野睇先?

TOP

有冇Netflix 4K咁多野睇先?
frankiepoon 發表於 2016-3-15 00:22


我諗ok既, 話晒佢都收費電視喎
連viu免費都咁多野睇, now都唔會差啦

TOP

我諗ok既, 話晒佢都收費電視喎
連viu免費都咁多野睇, now都唔會差啦
black_yuen 發表於 2016-3-15 11:40

4K好難講, 目前最多野睇係韓國, 之後係日本

TOP

現有NOWTV+ Netvigator 用戶都要打去拎?



已經打咗去預訂,佢話預計四月中有貨
小明~ 發表於 2016-3-14 19:33

TOP

4K好難講, 目前最多野睇係韓國, 之後係日本
frankiepoon 發表於 2016-3-15 11:50


真係希望佢做多d啦, 呢個始終潮流係向4k
佢要吸多d觀眾唔做真係唔得

TOP

現有NOWTV+ Netvigator 用戶都要打去拎?
9527 發表於 2016-3-15 11:58



係呀, 雖然免費, 但都要自己打番去申請拎番
我諗早打去可能去d 唔知佢有冇限數量

TOP

真係希望佢做多d啦, 呢個始終潮流係向4k
佢要吸多d觀眾唔做真係唔得
black_yuen 發表於 2016-3-15 12:57



    雖然係咁講. 但有幾多人肯掉左部冇壞既電視, 去換部 4K ?
仲要唔係入門個D喎....貪平個D幾千蚊....入便粒 CPU 或晶片都未必推得順或解到碼......殘影就冇謂啦.
貴既又唔多人肯俾......

TOP

本身係netvigator 500mb + now tv 用戶, 尋日打去問, 佢話新盒第一水只提供俾用緊同一隻modem出nowtv同埋上網嘅客戶。

而我而家nowtv 同 上網係分開兩隻獨立modem的。 都唔知係咪佢水9我定點

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 18# wongzhizhi
我打去問完,佢都係話比寬頻客先

我同你都係分開ACC,所以都係等下先

TOP

本身係netvigator 500mb + now tv 用戶, 尋日打去問, 佢話新盒第一水只提供俾用緊同一隻modem出nowtv同埋 ...
wongzhizhi 發表於 2016-3-15 14:42

我呢家都係經一隻modem出,即係唔算分兩個戶口?

via HKEPC Reader for Android

TOP