有線D電視signal真係唔多掂, 睇HDJ成日爆格
virtual88 發表於 2011-10-24 23:39


咁CHING你有乜解救方法呀? 我後天要去未來外父度整機, 唔衰得呀~~~ :funk:

TOP

咁CHING你有乜解救方法呀? 我後天要去未來外父度整機, 唔衰得呀~~~
e-ghost 發表於 2011-10-27 00:30


只可以接受現實, 同管理處講過之後好左一排, 跟住又開始唔掂, 想唔經有線條天線收又話唔得

TOP