原帖由 lolokman 於 2009-2-28 13:04 發表


唔係好明
總之整極都係話冇台


你室內墻身有無電視天線插座??先用來試試收唔收到台,明嗎??

TOP

原帖由 RoyKwan 於 2009-2-28 16:51 發表


你室內墻身有無電視天線插座??先用來試試收唔收到台,明嗎??


大廈冇天線
有我都唔會買室內天線啦

TOP

建議樓主用100多元的室內天線連放大器的天線來收
以日本萬事寶為佳

TOP

原帖由 cnzstom 於 2009-2-28 17:54 發表
建議樓主用100多元的室內天線連放大器的天線來收
以日本萬事寶為佳
萬事寶室內天線連放大器100幾$咁平 ? 冇放大器o既都要一百$ 尾

TOP

原帖由 sg_sling 於 2009-2-28 20:49 發表
萬事寶室內天線連放大器100幾$咁平 ? 冇放大器o既都要一百$ 尾


我上次在鴨記見
藍色果種160元

TOP

原帖由 cnzstom 於 2009-2-28 17:54 發表
建議樓主用100多元的室內天線連放大器的天線來收
以日本萬事寶為佳


已經係用緊呢隻

TOP

原帖由 lolokman 於 2009-2-28 21:26 發表


已經係用緊呢隻

今日至讓左呢隻強悍o既高田俾一個 ching, 果個 ching 啱啱 PM 話正到暈,開心死 $130 可考慮換馬

TOP

[ 重覆 delete ]

[ 本帖最後由 sg_sling 於 2009-3-1 00:48 編輯 ]

TOP

[ 重覆 delete ]

[ 本帖最後由 sg_sling 於 2009-3-1 00:48 編輯 ]

TOP

[ 重覆 delete ]

[ 本帖最後由 sg_sling 於 2009-3-1 00:48 編輯 ]

TOP