RoyKwan 當前離線
Moderator
原帖由 lolokman 於 2009-2-28 13:04 發表 唔係好明 總之整極都係話冇台
TOP
lolokman 當前離線
進階會員
原帖由 RoyKwan 於 2009-2-28 16:51 發表 你室內墻身有無電視天線插座??先用來試試收唔收到台,明嗎??
cnzstom 當前離線
中級會員
sg_sling 當前離線
原帖由 cnzstom 於 2009-2-28 17:54 發表 建議樓主用100多元的室內天線連放大器的天線來收 以日本萬事寶為佳
原帖由 sg_sling 於 2009-2-28 20:49 發表 萬事寶室內天線連放大器100幾$咁平 ? 冇放大器o既都要一百$ 尾
原帖由 lolokman 於 2009-2-28 21:26 發表 已經係用緊呢隻