原帖由 迷語人 於 2009-2-19 17:48 發表


請教一下,那是否底板的USB Port有問題呢?
我用E7200 + DG45ID + 皇碩高清手指U-1000(唔知咩Chip) + 原裝跟來那一套software,因為用Winxp所以冇硬解,用左2個幾月日日開都未試過hang機或者藍畫面。其實係唔係軟解少好多問題呢?

其實唔一定係USB port有問題,我買8G75時,個Sale同我講得好清楚,某一啲AMD on board display板係同隻手指唔夾,所以叫我唔好買,當時佢話遲吓等個Driver改好先叫我買,但我比之前買落隻手指玩死,所以把心一橫買咗,番到屋企都係睇15 mins會冇signal,過幾日佢地就出咗新Driver,但裝咗好小小,冇再15mins冇signal,但一兩日都會blue screen,最後打去代理問佢地點解會咁,個代理話可能同底板usb有問題,所以先叫我買NEC chipst pci usb 卡,而以我所知,哩度都有啲朋友買咗pci usb 卡,我買了後跟住就真係冇再發生怪事了。
軟解要睇吓你用咩software啦,TotalMedia唔錯,DVBviewer+CoreAVC都唔錯,但軟解你部電腦就真有好勁的config,否則只係睇得電視又做唔到第二啲嘢同捚有機會lag。

[ 本帖最後由 愛綠茶的熊貓 於 2009-2-19 18:39 編輯 ]

TOP

原帖由 清明上河圖 於 2009-2-19 17:57 發表

我看標清時無問題

其實一般問題都發生係高清上,所以睇標清配備真係較為簡單的。

TOP

始終 DVBViewer 既市場唔係 DVB-TH =.=

TOP

原帖由 ~粉腸~ 於 2009-2-19 18:16 發表
始終 DVBViewer 既市場唔係 DVB-TH =.=


可能我要求低啦,而DVBviewer唔算太貴,又可以做到我想要的效果,可以用到我指手指,收得清,對於我個人嚟講,真係好滿足。冇再考慮其市場的問題了。

TOP

AMD X2 4850E, Kingston DDR-2 800MHz 2G Ram,  GIGABYTE GA-MA78GM-S2H (780G), Mygica X8506 Hybrid PCI-E + COMPRO 啟視錄 Vista TH350i
Windows XP
無問題~

TOP

原帖由 pethidine 於 2009-2-19 18:38 發表
AMD X2 4850E, Kingston DDR-2 800MHz 2G Ram,  GIGABYTE GA-MA78GM-S2H (780G), Mygica X8506 Hybrid PCI-E + COMPRO 啟視錄 Vista TH350i
Windows XP
無問題~

........
人地講緊USB高清手指

TOP

原帖由 愛綠茶的熊貓 於 2009-2-19 18:19 發表


可能我要求低啦,而DVBviewer唔算太貴,又可以做到我想要的效果,可以用到我指手指,收得清,對於我個人嚟講,真係好滿足。冇再考慮其市場的問題了。


無錯, 最正既係比一次錢就可以用佢以後既update
唔駛好似其他software 咁, 有新version 又要比錢

TOP

C2D@2.0GHZ
2x1GB Ram
8400GS
IDE Harddisk
DVBViewer
XP SP3 / W7

無問題-3-

TOP

原帖由 ~粉腸~ 於 2009-2-19 18:16 發表
始終 DVBViewer 既市場唔係 DVB-TH =.=

dmb-th ar!!
但係12mb/s 係因為電視台出咁大ga wor. 唔關dvb 事!
你硬解得唔得先,有無試過轉其他版ccc?

TOP

MB: magicpro bi-100(p35+ich7)
ram: adata ddr2 800 1Gx2
cpu:e-1200@2.66
display: jetway9600gso用左三個月左右(之前用8600gt)
手指: mygica d268
駁32"lcd tv,xp sp3+dvbviewer睇左大半年,非常穩定

TOP