arrychiu 當前離線
進階會員
原帖由 dennix 於 2009-4-16 01:18 發表 如果你覺得部機易壞…咁租機就放心的,有壞包換…如果十八個月後唔用要還機又另計
TOP
dennix 當前離線
中級會員
原帖由 arrychiu 於 2009-4-16 01:21 發表 我已經租左一部,所以先想買多部擺房。
Kasumi1027 當前離線
gigawatt 當前離線
keung1234 當前離線
Man~ 當前離線
原帖由 dennix 於 16/4/2009 02:11 發表 租多部我諗無問題
原帖由 keung1234 於 2009-4-17 18:20 發表 我都想知 仲有冇 now 隻6911H我覺得好正
原帖由 dennix 於 2009-4-17 21:49 發表 我有貨…有隻無火牛
原帖由 Man~ 於 2009-4-17 20:37 發表 N 世之前有廣告賣過啦, 不過可能現時價錢不同而已… 那時廣告說的是 HKD 15x 可以多一部, 睇晒第一部解碼器看到的台… ( 抑或是第二部解碼器另計的呢… )