原帖由 dennix 於 2009-4-16 01:18 發表

如果你覺得部機易壞…咁租機就放心的,有壞包換…如果十八個月後唔用要還機又另計

我已經租左一部,所以先想買多部擺房。

TOP

原帖由 arrychiu 於 2009-4-16 01:21 發表

我已經租左一部,所以先想買多部擺房。

租多部我諗無問題

TOP

是否還有得賣

昨天我出SSP時找不到

唔知有無人可以較為明示地址

TOP

回覆 153# 的帖子

我尋晚去都搵唔到,可能賣晒?

TOP

我都想知
仲有冇
now 隻6911H我覺得好正

TOP

用佢放少一個STB,用少一個直入區,仲粗粗地都有得錄影

TOP

原帖由 dennix 於 16/4/2009 02:11 發表

租多部我諗無問題


N 世之前有廣告賣過啦,
不過可能現時價錢不同而已…
那時廣告說的是 HKD 15x 可以多一部,
睇晒第一部解碼器看到的台…

( 抑或是第二部解碼器另計的呢… )

TOP

原帖由 keung1234 於 2009-4-17 18:20 發表
我都想知
仲有冇
now 隻6911H我覺得好正

我有貨…有隻無火牛

TOP

原帖由 dennix 於 2009-4-17 21:49 發表

我有貨…有隻無火牛

幾多錢?

TOP

原帖由 Man~ 於 2009-4-17 20:37 發表


N 世之前有廣告賣過啦,
不過可能現時價錢不同而已…
那時廣告說的是 HKD 15x 可以多一部,
睇晒第一部解碼器看到的台…

( 抑或是第二部解碼器另計的呢… )

另計係指睇到的台?應該係指你訂購左的台
而nowTV個合約度講明左一部機只可以有一個輸出…即唔可以同時output去幾個顯示屏,如果唔係會違反用戶守則…不過應該好少人需要同時兩邊睇同一個nowtv台
紅十字會o個d…nowTV免費sponser…兩部電視就兩部機頂盒

TOP