(⊙o⊙)哦,係咪即係hktv app裝落盒仔個d呀?好耐囉窩由警戒線啟播網絡大塞車到宜家不斷重播個類叫OTT嘛, ...
frankfrank 發表於 2017-7-29 16:56

ott 基本上政府不管

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

ott 基本上政府不管
kofz 發表於 2017-7-29 17:25

既然政府不管點解會停止發展嘅?已經停止發展又會重新再發展過?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

發左牌都成半個月,佢都冇進一步回應

http://www.hktv.com.hk/big5/press/releases.htm

睇黎佢都係唔玩

既然係咁,不如個網購都改埋名佢,刪左TV字眼吧

水晶球問題:如果佢第一次申請時,正正經經申請兩條頻道一粵一英,最多加多過一粵新聞,唔係三十幾條頻道;又如果政府正正經經批過DTMB牌畀佢,今日香港既電視台會點呢?

雖然大台應該仲係大台,HKTV會唔會有90年代中期,亞視有「睇真D」年代既氣勢?至少會唔會好過ViuTV同奇妙?

而家既ViuTV同奇妙,比起亞視末期,除左冇五毛藍屍噴糞外(如「低智森微博」、「把L當歌」),真係有乜分別?尤其奇妙,一樣狂播泡菜劇

TOP

發左牌都成半個月,佢都冇進一步回應



睇黎佢都係唔玩

既然係咁,不如個網購都改埋名佢,刪左TV字眼吧

...
frank817 發表於 2017-7-30 21:08


    奇妙話會拍自家劇

不過唔知要等到幾時

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

當初三個申請者,明顯HKTV係最有心,結果畀政府一手攪禍;

奇妙雖然及唔上HKTV,但都唔算太Hea,但畀政府死拖爛拖,令佢押錯注落2012年奧運,又一個有心人畀呢個政府攪死。

可惜!

反而一向最Hea最冇心攪既「香港電視娛樂」,就最早有牌,而家睇返,雖然佢既ViuTV唔算攪得好好,但至少比奇妙同HKTV有睇頭!

TOP

回覆 146# kofz


講起佢D自家劇,我就當有線既都計,除左套大胸部....呀唔係,係大凶捕之外,仲有D乜?

套大凶捕有10集,最後一集係咪一直未o係奇妙播?

TOP

一個老套到爆既問題:

HKTV同奇妙,以合作/外判方式,HKTV租奇妙部份時段,或奇妙外判部份時段畀HKTV,播HKTV節目又得唔得呢?反正奇妙都係用D泡菜劇填時間。

TOP