發左牌都成半個月,佢都冇進一步回應
http://www.hktv.com.hk/big5/press/releases.htm
睇黎佢都係唔玩
既然係咁,不如個網購都改埋名佢,刪左TV字眼吧
水晶球問題:如果佢第一次申請時,正正經經申請兩條頻道一粵一英,最多加多過一粵新聞,唔係三十幾條頻道;又如果政府正正經經批過DTMB牌畀佢,今日香港既電視台會點呢?
雖然大台應該仲係大台,HKTV會唔會有90年代中期,亞視有「睇真D」年代既氣勢?至少會唔會好過ViuTV同奇妙?
而家既ViuTV同奇妙,比起亞視末期,除左冇五毛藍屍噴糞外(如「低智森微博」、「把L當歌」),真係有乜分別?尤其奇妙,一樣狂播泡菜劇 |