本帖最後由 hanzawa 於 2021-1-22 11:58 編輯

井底蛙即系井底蛙,连松下JVC Japan开发VHS,索尼开发Betamax都唔知

TOP

本帖最後由 hanzawa 於 2021-1-22 12:19 編輯

井底蛙仲以为VHS系美国发明

连松下JVC开发VHS,索尼开发Betamax都唔识
家用VCR,美国RCA/Ampex,欧洲Philips呢啲一早就沉晒叻!
索尼之前开发的U-Matic见过未?啲带吋几厚,成本硬皮教科书咁大,电视台,学校,图书馆,商业机构都用唔少!
出少句声冇人话……话……,越曝只会自曝井底7大奇观

TOP

嗰陣香港嘅傳媒同市民都喺網上發貼 話新加坡改嘅歌詞唔啱音
同一時間香港嘅政府部門亦都改咗半斤八兩嘅歌詞 起碼歌詞啱音 而且連音樂都改編埋
hkepc123456789 發表於 2021-1-15 18:16


按揭證券公司嗰個?

TOP

按揭證券公司嗰個?
iREC 發表於 2021-1-25 00:34

係 仲搵埋小克負責插畫同改詞

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 hanzawa 於 2021-2-2 09:15 編輯
親身開機比你看看,呢d AM 廣播技術,去日本排隊吃拉麵是看不到的。

演示:WXJC (AM 850kHz),高清數 ...
FL2011 發表於 2021-2-2 02:04


硬是说不清为何同样用CR经路设备,同样CR发射设备,HMV(最最多只是CD音源)是好声啲,HMV做到,CR为何做不到?关键技术是什么?好高科技咩?EQ味精当上菜。
YT找段片当执到宝,典型井底分身蛙!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 hanzawa 於 2021-2-2 09:19 編輯
我唔知道 “同样发射设备”,我只知道当年 HMV864 音色靓过 CR1、CR2
FL2011 發表於 2021-2-2 09:14


我同样唔知乜野叫排队,只知道日本寿司好食过北漏洞拉啲八爪鱼干寿司,只知道日本任何一间¥400拉面都好好吃

TOP

本帖最後由 hanzawa 於 2021-2-2 09:31 編輯
我唔知道 “同样发射设备”,我只知道当年 HMV864 音色靓过 CR1、CR2

你5年前吹嘘 个d 8K,到今日都未体 ...
FL2011 發表於 2021-2-2 09:14


YT可惜唔够技术,冇NHK片俾井底蛙体验(用镬收,又冇咁视听设备,间劏房又唔系北漏洞拉嗰啲90蚊一日嗰啲咁大,点摆到100吋屏同24个喇叭呢?)
一定要到日本排队食拉面,顺便到NHK亲身体验先得架!
人地成个BS8K频道都只系个虚幻壳黎咋!(在井底蛙眼中!

TOP

举美国旗的是什么蛙清清楚楚啦!
VHS系美国佬开发用来打败日本鬼子架!

TOP