可以配股或集資,寬頻每年都有幾億收入,夠$還債,反而而家揸住舊錢零收入,個個月蝕超市D唔頂得幾耐。
...
topwai~威威 發表於 2017-7-28 11:05 
你估維基自己想唔想到唔賣HKBN 又有錢攪到電視台的方法?
如果這一招真係work﹐就不用賣HKBN這隻金蛋啦。
財金佬都知電視台有無得發圍﹐即使撐都有限度。
不過﹐好肯定維基自己真係衝動左﹐所有野都行先左一步。
未有牌照便已經買地起廠﹐這是唔賣HKBN都好難有錢做這件事的。
傳言係政府都叫維基唔好一開始便發到咁大(十幾廿個台)﹐已經叫他修改申請書﹐做番一中一英2個台﹐維基自己唔去改。如果屬實﹐真係維基自己攞來衰﹐再借此激民意迫政府做野。 |