gary01 當前離線
進階會員
原帖由 joeckh 於 2009-5-23 01:13 發表 但如果我用機頂盒format 左個harddisk , 晌vista 喥個windows 又話認唔到個harddisk 要再format 過~
TOP
原帖由 NeTZoO 於 2009-5-21 19:03 發表 就算rmvb有hd 1080p,不過係咪真係有好多人會去壓呢種format呢?印象中壓rmvb比其他format都會長時間(可能我部腦慢啦 ) 仲有壓出黎d高清rmvb, 普通 rmvb player 係咪真係 ...
joeckh 當前離線
中級會員
原帖由 gary01 於 2009-5-23 01:24 AM 發表 有promgram 架~ http://www.fs-driver.org/index.html
NeTZoO 當前離線
特級會員
原帖由 gary01 於 2009-5-23 01:26 發表 你係咪有d誤會呢 係網上download 果d rmvb 唔想轉返離就咁睇jar 懶d
回憶是很痛苦 當前離線
原帖由 joeckh 於 2009-5-23 02:32 發表 唔該晒gary , 我裝左呢個program 之後write /read file 都冇問題了 但始終都係720p 就播得好smooth , 1080p就爆格了..... 呀,唔記得講,我呢部機頂盒係用色差線出去一部hd ready(1366x768) 既電視, 唔知關唔關事呢?
hibear 當前離線