原帖由 joeckh 於 2009-5-23 01:13 發表
但如果我用機頂盒format 左個harddisk , 晌vista 喥個windows 又話認唔到個harddisk 要再format 過~

有promgram 架~
http://www.fs-driver.org/index.html

TOP

原帖由 NeTZoO 於 2009-5-21 19:03 發表
就算rmvb有hd 1080p,不過係咪真係有好多人會去壓呢種format呢?印象中壓rmvb比其他format都會長時間(可能我部腦慢啦 )

仲有壓出黎d高清rmvb, 普通 rmvb player 係咪真係 ...

你係咪有d誤會呢  係網上download 果d rmvb 唔想轉返離就咁睇jar  
懶d

TOP

原帖由 gary01 於 2009-5-23 01:24 AM 發表

有promgram 架~
http://www.fs-driver.org/index.html


唔該晒gary , 我裝左呢個program 之後write /read file 都冇問題了
但始終都係720p 就播得好smooth , 1080p就爆格了.....
呀,唔記得講,我呢部機頂盒係用色差線出去一部hd ready(1366x768) 既電視, 唔知關唔關事呢?

[ 本帖最後由 joeckh 於 2009-5-23 03:04 編輯 ]

TOP

原帖由 gary01 於 2009-5-23 01:26 發表

你係咪有d誤會呢  係網上download 果d rmvb 唔想轉返離就咁睇jar  
懶d


我明,因為有人講rmvb都有HD,
不過我想講有幾多HD rmvb比佢o地download 丫!!!!!
呢d HD rmvb file 出面d  rmvb player都可能未必play到,最後都係要o向電腦睇or 壓佢做其他format!!!!

我都同意壓一次有幾煩!!!部機直play ts/mkv/mpg其實都好ok啦~(入番正題先)

TOP

原帖由 joeckh 於 2009-5-23 02:32 發表


唔該晒gary , 我裝左呢個program 之後write /read file 都冇問題了
但始終都係720p 就播得好smooth , 1080p就爆格了.....
呀,唔記得講,我呢部機頂盒係用色差線出去一部hd ready(1366x768) 既電視, 唔知關唔關事呢?

咁有機會係你果D 1080p片既bitrate過高問題呢部機食唔到30MB以上既片~~
(PS:呢部機30MB BitRate就已經係樽頸位~~)

TOP

我唸真係bitrate 問題, 頭先試左兩段1080p 既mkv , 3-5mb bitrate 既就少少爆, 但都叫睇到, 10-12mb bitrate 既就爆到打晒格仔咁....
不過算喇, 好smooth 咁播到720p 我已經好夠用, 但暫時未試個字幕功能~

TOP

家中剛有部舊機頂盒壞了,就買了HT1000,1230元。但發覺佢好像不能像MTV3000咁關機時傳訊號使外置硬盤休眠,各位是不是一樣呢? 謝謝!

TOP