自己用usb 3.0 hdd插入mtv8000錄影
錄完就咁駁去PC抄走就得
KinChungE 發表於 2014-5-22 02:18


用HDMI IN, 錄NOW TV, 都可以?

TOP

用HDMI IN, 錄NOW TV, 都可以?
a71598863 發表於 2014-5-24 00:22


why not?
MTV7000D已經可以

TOP

why not?
MTV7000D已經可以
KinChungE 發表於 2014-5-24 00:27


聽講用HDMI IN 錄, 加密, 電腦睇都OK?

TOP

聽講用HDMI IN 錄, 加密, 電腦睇都OK?
a71598863 發表於 2014-5-24 00:32


HDCP加密左果D唔得

TOP

回覆  win20002100

SATA / USB嗰速度係理論上限,HDD去唔到咁高,因為機械部份係樽頸。

情況好似高速公 ...
高登阿伯 發表於 2014-5-23 13:14


現在是舊款Magic TV 實測速度是4-5MB/s ,
完全不符合高清的現狀,至于USB3.0設計標凖擺係到,
連三幾十蚊的硬盤都用USB3.0, Magic TV 咁貴的機器,
應該要有。

TOP

用HDMI IN, 錄NOW TV, 都可以?
a71598863 發表於 2014-5-24 00:22


Yes, MTV7000D and MTV8000D can record Now TV via HDMI even with HDCP.  However, HDMI recordings can only be played back on Magic TV (regardless of whether HDCP was present or not when the recording is made) - HDMI recordings cannot be played back on a PC.

Likewise, Cable TV has macrovision protection but Magic TV can still record it.

TOP

係咪所有 now TV 出嘅都有 HDCP?
因為我其實只係想錄財經方面嘅節目,唔知有無保護?
仲有可唔可能用 MTV 錄左,再經色差輸出去另一個 capture box 度錄?

TOP

回覆 100# wklie


many thanks

TOP

本帖最後由 wklie 於 2014-5-24 09:07 編輯
係咪所有 now TV 出嘅都有 HDCP?
因為我其實只係想錄財經方面嘅節目,唔知有無保護?
仲有可唔可能用 MTV  ...
indigo 發表於 2014-5-24 04:02


1 and 2. I think Now TV outputs HDCP.
3. Should be possible, as long as you set the Magic TV video output resolution to match the capture box.

TOP

想問下如果經HDMI(假設有HDCP)錄now時set左低bit rate
(e.g. 2Mbps 標清)
咁會唔會不再加密,而可以抄走到PC上播呢?

另外,我而家部DVD錄影機錄唔到NOW 332台(經佢個黃白黑composite輸出)
錄影機話訊號受保護,不能錄。
咁8000係呢個現況下又會唔會錄得到呢?

先謝!

TOP