WAI2 當前離線
進階會員
原帖由 pikcheong 於 2009-5-6 21:01 發表 ACL 唔會再在免費升級 如果想升級要去九龍灣, 都唔止, 仲要俾 $80 如果唔係, 我地都唔會出此下策 亦有消息指, 個邊d 員工有拖人工的情況, 總之: ACL 生在香港, 汁在香港
TOP
klpchan 當前離線
初級會員
allen2007 當前離線
原帖由 klpchan 於 2009-5-21 22:39 發表 ching and brother can it use on GIEC GK HD09 ??? Thanks
原帖由 allen2007 於 2009-5-21 23:41 發表 你個部係唔係同洲oem機?
原帖由 klpchan 於 2009-5-22 10:42 發表 I am not sure but the sales said it is similar to 8 and he shown me the remote can also change the channel of 8. Anyone can check for me ??? Thanks for your reply.
原帖由 allen2007 於 2009-5-22 16:06 發表 因你部機好小人用,都無咩人確定係唔係同洲oem機,不如你影張1樓既相先啦,唔係update錯左就大鑊!
happyau 當前離線
中級會員
原帖由 klpchan 於 2009-5-22 16:41 發表 is it this photo ??? 852636
原帖由 happyau 於 2009-5-22 22:18 發表 我都想知得唔得, 因為小弟屋企都係用呢隻. 個remote 就同8仔一模一樣. 但menu入面個layout唔太一樣咁
原帖由 allen2007 於 2009-5-22 22:51 發表 有無系統資訊張相睇下?
GIEC HD09.jpg (114.71 KB)
下載次數:141
2009-5-22 23:09
GIEC HD09