本帖最後由 amb_cpl 於 2014-2-11 11:01 編輯
其實樓主 FLICK 果張 1845 係好過 1850... 只要印走個影就 OK...
縱觀樓主 D 相, 構圖唔係問題, 但係因為要影 PRE-WED, 感覺好緊要, 而個感覺主要係靠同新人 (MODEL) 既互動 (可能要有D戲劇成份), 再加埋燈光同小小背景造出黎...
我覺得樓主 D PRE-WED 主要問題係 : 一眼望落D相度, 只會知道係個攝影師影緊兩個 MODEL... 冇左 PRE-WED 裡應有既浪漫等等既感覺... |