回覆  tonyau2348


    哈...咁又唔駛..數還數路還路嘛.
係諗梗寄唔寄到.
wingkps2 發表於 2016-5-14 14:35



    包好D,應該得掛,會問郵差叔叔

TOP

回覆 41# tonyau2348


    唔駛.唔得佢會掛號.不過如果有貨.你拆晒D包裝掉晒佢都得.

TOP

你地這次有麻煩了,方丈為人很小器

TOP

哈..笑死....不過我冇睇過佢幾多相.

TOP

你地這次有麻煩了,方丈為人很小器
NPNT 發表於 2016-5-14 14:45

朋友, 你想得太多啦.

方丈咩機都可以出到差唔多ge作品, 完全係大C cup!

TOP

回覆 45# calvin83

佢寧願俾多舊水我要埋個filter   
真係唔好意思再同佢講.>>>咁我$7300連filter好d

TOP

回覆  calvin83

佢寧願俾多舊水我要埋個filter   
真係唔好意思再同佢講.>>>咁我$7300連filter好d ...
wingkps2 發表於 2016-5-14 15:15

你個filter買左幾多$?

TOP

回覆 47# calvin83


    唔記得左.好似2.3百蚊

TOP

本帖最後由 calvin83 於 2016-5-14 15:32 編輯
回覆  calvin83


    唔記得左.好似2.3百蚊
wingkps2 發表於 2016-5-14 15:25

B+W MRC? 係ge你留俾我啦, 反正我支Topcor 85mm都要買番個62mm filter.

TOP

回覆 49# calvin83


你唔早講...同佢傾好晒..佢依家唔肯呀.

TOP