背光始中都系唔夠很 ... (個人性格問題)
naomi 發表於 2014-1-24 02:28



    藍色 正啊  

回你上面  
剛30字頭 自己中學時代 金工 工業繪圖個d 已經唔係間間中學有授課 
透視個d係PHYSICS 會講講 但係唔會關連到設計繪圖  

TOP

藍色 正啊  

回你上面  
剛30字頭 自己中學時代 金工 工業繪圖個d 已經唔係間間中學有 ...
waltyuen 發表於 2014-1-24 12:02


我的年代
資源唔多 , 所以比較懂得運用簡陋的小技巧小工具 ( 山塞技巧 )
再复雜嘅嘢 , 我就 ...

TOP

我的年代
資源唔多 , 所以比較懂得運用簡陋的小技巧小工具 ( 山塞技巧 )
再复雜嘅嘢 , 我就 ...  ...
naomi 發表於 2014-1-24 13:32



 以前係
教好你技基礎巧引導你創新發展 
現在 就

TOP

本帖最後由 naomi 於 2014-1-26 03:06 編輯
 以前係
教好你技基礎巧引導你創新發展 
現在 就
waltyuen 發表於 2014-1-24 14:25


e"加教抄功課點樣可意高明d"
千奇唔好連累到佢就得 ....

我個人睇法 攝影同影相 , 有著微妙的分別
就有d"類似 塞車同架車 , 看是做同一樣嘅嘢
但思維上就完全兩樣嘢來 .

架車基本要按照交通規則 , 線道以行
塞車則是以車手直覺思維 , 線道也是跟据直感觀察出來 .



TOP

睇完樓主呢個post,真係獲益良多

TOP

睇完樓主呢個post,真係獲益良多
Hyakukawa 發表於 2014-1-26 21:25


我都系來學嘢架 ...
你見我連棚燈都買唔起 , 要自家 diy 就知到有幾 ( 留 )

TOP