kazami00 當前離線
進階會員
回復 kazami00 嘩, 1D Mark I, 成十年, 當我用緊 Pentax *ist D 咋! 2003 年 *ist D 買套 Kit 都要成萬 ... QE3 發表於 2013-6-30 00:10
TOP
QE3 當前離線
Banned
你老哥真係唔頂級都唔買,水尾都係丫~ QE3 發表於 2013-6-30 19:28
死馬 50.4, 係佢地頂級 EX 級別定焦鏡, 82mm filter size, 規格上巧強下!~ QE3 發表於 2013-6-30 20:55
噢, 又記錯野! 你知我從來吳上網 check spec 嫁啦~ QE3 發表於 2013-7-3 23:10
lsman1 當前離線
suck again until u suck seeds
特級會員