本帖最後由 人中之龍 於 2012-10-26 11:44 編輯

Sam師兄講得好,俾你有幾十萬器材,但手相麻麻,只係到燒緊銀紙
#12果張係好好既snap shot,背後意義好好,正

TOP

因為我係去踩單車
同埋我係"無閃人"
cybersam 發表於 2012-10-26 11:08

都岩
仲有一個疑問
點解要用車燈唔用手機電筒 係唔係因為光強度/範圍問題?

TOP

都岩
仲有一個疑問
點解要用車燈唔用手機電筒 係唔係因為光強度/範圍問題? ...
s.friday1004 發表於 2012-10-26 12:09


無錯~ 頭燈電筒有得zoom,力度都大過手機好多~

TOP

回復 23# cybersam
明白
無玩過單車所以乜都唔知

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

但唔好有錯覺, 用平野影出來係勁D。
平貴都可以影得好, 亦都可以影得差。 ...
ttball 發表於 2012-10-26 14:28


無錯~
其實跟本唔洗太著意用咩黎影

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

點會係做假...有冇人可以比到 "真實" 的定義出來?
ttball 發表於 2012-10-26 14:29

咁真係要問[真實大師]你

TOP