人中之龍 當前在線
長老會員
TOP
s.friday1004 當前離線
進階會員
因為我係去踩單車 同埋我係"無閃人" cybersam 發表於 2012-10-26 11:08
cybersam 當前離線
都岩 仲有一個疑問 點解要用車燈唔用手機電筒 係唔係因為光強度/範圍問題? ... s.friday1004 發表於 2012-10-26 12:09
ttball 當前離線
Banned
但唔好有錯覺, 用平野影出來係勁D。 平貴都可以影得好, 亦都可以影得差。 ... ttball 發表於 2012-10-26 14:28
點會係做假...有冇人可以比到 "真實" 的定義出來? ttball 發表於 2012-10-26 14:29