你絕對唔應該換機住,你似乎要先認識自己部相機,睇熟本Manual,你要知道自己為何要這样那樣set部機,你現有嘅器材已經好好,治標唔治本俾部神機你都係冇用。仲有你要認真學習構圖,俾D耐性、時間自己,如果你自己都唔知自己想影幅咩相出來,睇嘅更加唔会明你想影咩...

忠言一遍,希望巴打唔介意

Mugen C

TOP

本帖最後由 迷 於 2012-6-18 15:44 編輯

1) 構圖 好幾張都斜來斜去 , 看完你9張相後覺得好暈 ,留意水平線位

2) 第4同6 張咁,  前景d 葉 好外眼, 傘住成相 重心位 (車軌條路) , 總結1 2點來講 構圖重要留意同練習多點。

3) 影車軌 等多過影(等車來) ..   第7 同第9  主線無咩車行過..  你係專登想咁定點?  (主線無車軌,  兩邊有車軌做個對比?  如果想咁 但又唔夠明顯對比)

TOP

正路要用腳架 快門綫睇準先... 正常咁影濕到嘔

TOP

本帖最後由 aS-91 於 2012-6-18 23:33 編輯

之前都有去呢個位影車軌
影左10張左右先揀到1張

TOP

本帖最後由 alexngai 於 2012-6-19 00:01 編輯

我都有去過:


我覺得小魚兒加左D綠葉係圖畫裡面都係一個唔錯既選擇,不過以後可以再狠心D揀相,場景類似既只揀一張最好既放出黎。

TOP

第5,第7都好正^^
好平衡

TOP