回復 20# 符碌


    我之前用Xperia S, 兩部機影相相比之下, Xperia S可以返屋企早D抖,
可能大家都會話Samsung都係用SONY鏡頭所以就會好, 但係SONY自
家既就真係好唔掂, 講Wide Galaxy S系列都比Xperia wide, 講NR, SONY
簡真係死症黎, 不論大細機, 可能我呢番言論會引起SONY FANS不滿,
不過我係有過實質體驗而作出評論, 點解SAMSUNG會做得比SONY好,
我都唔知點解, 不過真係要手機SNAP, 我一定會介紹人用GS系列

TOP

回復  符碌


    我之前用Xperia S, 兩部機影相相比之下, Xperia S可以返屋企早D抖,
可能大家都會話Samsu ...
清風浮雲 發表於 2012-6-9 19:44


好簡單,做得好搵鬼買佢d dc

TOP

回復 22# 符碌


    但係... 佢既DC都...

TOP

回復  符碌


    但係... 佢既DC都...
清風浮雲 發表於 2012-6-9 19:57


DC我覺得OK喎,大機NR係做得唔夠NIKON PENTAX咁好,但一齊用返lightroom又唔會差好多,似乎DxO個降噪都係麻麻地,SONY不如直接搵Adobe買個NR演算法返黎用好過

TOP

回復  aS-91


    呢度好多師兄都做得到架
清風浮雲 發表於 2012-6-9 18:31


太謙了啦 只能說你D相真係將一啲日常平凡既野變得不平凡
真係好值得小弟學習

TOP

回復 24# 符碌


    如果要靠後製之後先見到人, 咁用咩機都冇所謂, 最緊要有新版本既PS就夠
機仔我都係不敢恭維, 係NEX系列配手動鏡我都叫做可以接受

TOP

回復 25# aS-91


    影相其實最主要就係自己想影咩就影咩, 影到自己想要既野就已經好夠

TOP

回復  符碌


    如果要靠後製之後先見到人, 咁用咩機都冇所謂, 最緊要有新版本既PS就夠
機仔我都 ...
清風浮雲 發表於 2012-6-9 20:37


有邊部機直出係冇同你nr丫,咪又係得個磨多磨少同NR演算法o既分別,SONY應該同adobe傾下個nr演算法,直接放入部機入面實際d,反正都已經同dxo做過一次,同adobe應該都冇問題掛
機仔,我未見過有邊間廠好得

TOP

回復 28# 符碌


    就以大家一樣機身直出, 就算好多廠都係用SONY CCD都一樣比SONY做
得好幾條街, 咁SONY不如唔好出機, 淨係賣parts可能仲有數維都未定呢
如果大家唔同CCD/CMOS都仲有得賴話唔係apple to apple, 依家佢輸得最
慘既係大家用同一樣野, 點解人地做得比佢好先係問題, 自家出品都發揮唔盡,
係咪要除褲打欏柚先得

TOP