回覆 4# wingkps2


    又多個受惠者,你係得嘅

TOP

本帖最後由 wingkps2 於 2016-5-14 13:53 編輯

回覆 11# tonyau2348


  哈...算喇..現今做人..俾小小人情味喇.橫掂我又唔係有錢人.
多幾百我又唔會發達.
小幾百我又唔會痛.開心就得喇.  
呀..唔記得...你經開SONY.幫我問下有冇鏡頭底蓋.上次我上去.佢話冇晒貨.

TOP

回覆  恐怖份子


    23.4囉.
wingkps2 發表於 2016-5-14 13:37


xt1+23.4=7200?
我都用緊xt10,色係特別D及外型幾靚,但性能及功能就...
HDR咁基本都無

TOP

回覆 13# 恐怖份子


  係.但我D基本用.佢D色真係好亮麗.  
唔係呀.係XT10加23.4.重有保養.
兩舊原廠電同B&W FLITER

TOP

回覆  tonyau2348


  哈...算喇..現今做人..俾小小人情味喇.橫掂我又唔係有錢人.
多幾百我又唔會發達.
小 ...
wingkps2 發表於 2016-5-14 13:51


所以之前都唔好意思同你講價

TOP

回覆  恐怖份子


  係.但我D基本用.佢D色真係好亮麗.  
唔係呀.係XT10加23.4.重有保養.
兩舊原廠電同B&W  ...
wingkps2 發表於 2016-5-14 14:03

平左你仲比埋塊Filter? 你唔用可以比我啊.

TOP

回覆 15# 必思


    我都唔係叫你講價.我諗住你唔過份就俾你.點不知你冇問.
始終我ED唔熟.賣俾生人同識既人.唔同架嘛

TOP

本帖最後由 wingkps2 於 2016-5-14 14:11 編輯

回覆 16# calvin83


    咁我同佢傾下..因為我講俾齊佢.唔知佢肯唔肯.
因為我應承左佢.我一陣問問.不過其實我唔俾佢都冇我辦法

TOP

我都想入23.4,但又想遲D轉FF

TOP

回覆 19# 恐怖份子


    真係要轉..就唔好買嘞.一係就玩兩個系統.

TOP