幾千至幾萬
飾品衣飾 幾百至幾千
我有d"朋友玩左, 二三十萬 ....
naomi 發表於 2014-1-21 12:12


玩物喪志 幾拾萬

TOP

本帖最後由 naomi 於 2014-1-23 01:54 編輯
嘻嘻 你要整套唐裝佢
     ching 原來已經有架生.
當堂緊湊左  
如果環境不變我會試左面2閃 ...
waltyuen 發表於 2014-1-22 12:06


後則打

TOP

回復 12# naomi

姿勢有問題...

正常人已經死左(或者好辛苦),

唔會仲咁鬆容自在, 除非死左 or 假人,

我明白娃娃係死物, 但你原意係拍到佢美麗, 生動係咪?

TOP

回復 6# naomi


    背燈打多d落個背景度....

TOP

回復  naomi

姿勢有問題...

正常人已經死左(或者好辛苦),

唔會仲咁鬆容自在, 除非死左 or 假人 ...
chung5200 發表於 2014-1-23 01:44


c兄
如果唔系 七八十歲高齡
又或者有條三四十吋腰
系就一定系平時零運動 ...
咁單簡動作講到會死人 !
e"個動作完全附合人體學
除非e"個姿勢向左面望先會辛苦 .
其實一做開晨運的婆婆都做到 .

TOP

c兄
如果唔系 七八十歲高齡
又或者有條三四十吋腰
系就一定系平時零運動 ...
咁單簡動作講到會死人 !
e" ...
naomi 發表於 23-1-2014 10:30




師兄好有心機... 動作好靚, 應該好有愛

通常玩球體關節既人多唔多會影到咁pro?

TOP

師兄好有心機... 動作好靚, 應該好有愛

通常玩球體關節既人多唔多會影到咁pro?  ...
raisin 發表於 2014-1-23 10:56


我都十多年冇影相
都系d"舊影友換新器材
送套舊機比我 , 先影番吓 .
用嘅攝影技巧都系比較舊派 , 可能有d"老土添 ...

TOP

我都十多年冇影相
都系d"舊影友換新器材
送套舊機比我 , 先影番吓 .
用嘅攝影技巧都系比較舊派 , 可能有d ...
naomi 發表於 2014-1-23 11:22



    冇影咁耐 ching 技術係返到

TOP

冇影咁耐 ching 技術係返到
waltyuen 發表於 2014-1-23 15:57


c兄過賞了
唔算系高技術
都系囉噃讀書時 , 教的簡單工業繪圖
透視學 , 甚麼叫 一点/二点/三点透視 消失点
單簡木頭人型 , 人體學 等
簡陋基礎 .

e"加d" 中學唔知重有冇教呢 ?

TOP

本帖最後由 naomi 於 2014-1-24 03:16 編輯
回復  naomi


    背燈打多d落個背景度....
amb_cpl 發表於 2014-1-23 09:43


背光始中都系唔夠很 ... (個人性格問題)

TOP